VACN Drammen, Gokart Cup 10.02.05 - Race of Champions!

Anbefalte innlegg

Denne gangen blir det kvalifisering til Race of Champions! Det vil bli kjørt to innledende heat, hvor de beste rundetidene går videre. De rundetidene vil også gjelde i vår egen turnering. De fire beste vil kjøre mot hverandre, og de fem neste vil kjøre mot hverandre. Da tror jeg det er snakk om beste tid får pole position og førstemann til 15 runder. 4 personer der går videre til en poblikumsrunde 28.02.05 (en mandag) hvor man da vil kvalifisere seg videre til selve morroa. Kjøre mot Tommy Rustad, Henning Solberg og andre værstinger. Og litt mer enn det også, men det får jeg komme tilbake til senere. Så har du en rask gokart sjel så må du være med! Tror det kan bli veldig morro!

 

Siden dette ikke blir en vanlig runde i cup'en kommer det til å koste 300,- pr. person.

Oppmøte SENEST 19:45, helst rundt 19:30, Blir litt anderledes med flaggregler og sånn denne gangen.

 

Hvem kan komme? Må vite det litt på forhånd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter og jeg er med!! Dette er jo gøy!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, men skal ikke kjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kræsjer ikke dette med pubkveld i Oslo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kræsjer ikke dette med pubkveld i Oslo?

Ingen fare Petter en måned og en dag etter, altså 11/3 ! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ikke bra i armen... kommer derfor ikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vi ikke prøve å ordne noen premier til de 3 første da..?

 

kan skaffe noen gavekort på gokartkjøring på anlabru jeg..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ikke bra i armen... kommer derfor ikke

Det var uflaks, du må slutte med sånne skadelige aktiviteter i helgene. Jaja, god bedring ihvertfall da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er påmeldt hittil??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth

Kjetil

Petter

Kristian

Arne (den som tier samtykker?)

Casper

Tom-Rune

Yngve

 

Ser ut som vi er 8 personer sålangt. Har såvidt snakket litt med Ola Christensen og han mente han skulle være med, men det har ikke alltid gått i boks av den grunn :P

Fortsatt plass til flere, maks 20 personer på dette RoC opplegget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt en prat med han som sa at det var fast kjøring hver onsdag....! :D Var j"¤#& lite kjentfolk der i dag iallefall.... : bh :

 

Noe problem at søstra mi blir med å kjøre forresten? Greit å spørre på forhånd! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager så mye!

Pga. RoC måtte vi ta torsdagen i stedet. Distré som jeg er glemte jeg vel å nevne at det ble torsdag i stedet for onsdag... Og ikke i tillegg... Hvis du har lyst til å banke meg litt som straff, bare si ifra, så kan vi avtale en helaften!

 

Edit: Glemte forresten å si at søsteren din godt kan bli med, bare hun ikke kjører fortere enn meg. Kun medlemmer som har betalt kontigenten for 2005 får lov til det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager så mye!

Pga. RoC måtte vi ta torsdagen i stedet. Distré som jeg er glemte jeg vel å nevne at det ble torsdag i stedet for onsdag... Og ikke i tillegg... Hvis du har lyst til å banke meg litt som straff, bare si ifra, så kan vi avtale en helaften!

 

Edit: Glemte forresten å si at søsteren din godt kan bli med, bare hun ikke kjører fortere enn meg. Kun medlemmer som har betalt kontigenten for 2005 får lov til det.

 

Haha, tror vi får ha den bankinga til gode!

 

Da er søster med også! Ikke noen fare for at hun banker deg med det første tror jeg... :D Hun er jo NESTEN medlem da, kjører iallefall ofte rundt i Polo med VACN merker ....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, tror vi får ha den bankinga til gode!

Du blir ved med når Oslo lokallag inviterer til kalas? ;) Mmm? :cool:

Nok OT for dette innlegget, det er 12 plasser ledig for kvalifiseringen. Virkelig bare 8 personer her som har lyst til å prøve seg mot Henning og Tommy og andre folk fra norsk motorsport?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi enige om at det er i dag!?? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi enige om at det er i dag!?? : rolleyes

 

Skulle tro det var i dag ja, satser på å møte opp i 19.30 tida. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var i dag ja!

 

Var ikke så mange i dag da. På den ene siden er det synd, siden det var kvalifisering. På den andre siden var det kjekt for da klarte jeg å komme meg videre! Fikk med en jente for første gang også. Men siden hun ikke var medlem hadde hun fått streng beskjed om å ikke gi 100% ;)

 

Race of Champions!

 

Vi ble delt inn i to grupper med tre sjåfører

 

På første runde stakk Tom-Rune av med seieren fulgt av Yngve og meg. Kjetil stakk av med seieren i andre runde sammen med resten av Telemarksbataljonen, Petter og Siri. Tredje runde tok Yngve med Tom-Rune og meg på slep. Kjetil vant igjen foran Petter og Siri. (Tidene fra disse rundene har blitt brukt i vår egen cup.)

 

Så var det noe opplegg som jeg ikke fikk med meg. Fått litt for mye tynner på jobben tror jeg? Hvis noen oppegående gokart førere har lyst til å opplyse meg om hva som egentlig skjedde så hadde det vært fett.

 

Det endte ihvertfall med felles start, beste rundetid fikk pole position.

 

1 Tom-Rune

2 Yngve

3 Kenneth

4 Kjetil

5 Petter

6 Siri

 

Tror det var slik det hele endte også, Jeg klarte å snike meg foran Yngve i første sving men etter et par runder fikk jeg et kraftig hint i rompa om at det kunne jeg bare glemme! Snill som jeg er slapp jeg han forbi, eller lurte han seg forbi et sekund jeg ikke var oppmerksom?

 

Anyways... Tom-Rune, Yngve og jeg gikk videre til publikumsfinalen, mandag 28. februar. Og siden det var endel tid til overs fikk vi disponere den slik vi selv ville. Først et vanlig heat, etterfulgt av 16 minutters fullt kjør! Jeg er neppe den eneste som er sår på lanken :o

 

Takk til dere som møtte opp, var et kult anderledes opplegg denne gangen. Og nå er det bare å legge seg i trening hvis vi skal knuse oss fram til å ta rotta på TOmmy Rustad og vise hva VACN er godt for! :D

 

http://www.inmotionracing.com/VACN,%20Drammen%20Gokart%20Cup%202005.02.10.xls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så var det noe opplegg som jeg ikke fikk med meg. Fått litt for mye tynner på jobben tror jeg? Hvis noen oppegående gokart førere har lyst til å opplyse meg om hva som egentlig skjedde så hadde det vært fett. [/url]

 

Kan prøve å forklare, men vet ikke om det hjelper noe særlig : smil :

 

De 4 første heatene (2 hver) var kvalifisering til en A-finale og en B-finale ut i fra rundetider, men iom at vi bare var 6 stykker så ble det bare en ren A-finale. Her ble det posisjoner ut ifra beste tid og nedover på lista. Dette ble da et race som var kval. til den 28.feb.

 

Get it? :nana:

 

Takk for en hyggelig kveld med mye kjøring!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, var noe med A og B finale med jeg datt av underveis. Så det ble bare finale. Yeah! : cool :

Eg tog'an ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.