Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg er ny medlem her, så jeg håper jeg får lagt inn spørsmålet på riktig plass..

Jeg må skifte ABS føler venstre side bak på min samboers 2001 Polo 1,4.

Noen som har en god beskrivelse for dette gjøres?

På forhånd takk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei..

Jeg er ny medlem her, så jeg håper jeg får lagt inn spørsmålet på riktig plass..

Jeg må skifte ABS føler venstre side bak på min samboers 2001 Polo 1,4.

Noen som har en god beskrivelse for dette gjøres?

På forhånd takk..

kommer litt ann på hvordan denne føleren er festet.. er en type som er festet med en messinghylse inni hullet.. disse kan være noe herk å få ut.. hvis det er denne typen som står i kan du glemme å få den ut hel.. så du må ikke være redd for å ødelegge den.. den andre typen er skrudd fast med en skrue.. disse skal ikke sitte så godt fast.. men er bare å knote å banke å pirke med et lite skruhjern.. så kommer det til slutt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til å være skrudd fast.. Får studere den nye delen når den kommer, så blir det forhåpentligvis litt klarere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føleren gikk av selvsagt..

Det er trommelbremser bak på min, så jeg er litt usikker på hva jeg må demontere for å komme til fra innsiden?

Har aldri skrudd på trommelbremser før..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føleren gikk av selvsagt..

Det er trommelbremser bak på min, så jeg er litt usikker på hva jeg må demontere for å komme til fra innsiden?

Har aldri skrudd på trommelbremser før..

hvis den er knekt inni der så bruker du bare et lite skrujern åe hammer å dunker på kantene for å prøve å klemme den sammen på et vis å bruke en nebbtang å bare prve å dra den ut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.