#1 Skrevet April 12, 2010 Kom over denne tråden med bilder fra noen av verdens mest luksuriøse garasjer med biler i selvfølgelig. Utrolig mange fete garasjer og biler her http://www.luxury4play.com/automotive/36568-worlds-most-beautiful-garages-exotics-insane-garage-picture-thread-50-pics.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2010 Fikk denne tilsendt på jobb her en dag, guud for en samling! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2010 Ja, det var helt vilt...Mange av garasjene var jo finere enn leiligheten min! Men jeg vet ikke om jeg hadde turt å skru bil på noen av de gulvene der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2010 hmmm er drømmen det her ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2010 kjenner jeg får litt lyst til å få meg noen hundre millioner når jeg ser dette her ja:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2010 Der var det MYE pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2010 Åhh satan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 14, 2010 Mye snadder her. Takk for at du delte linken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 14, 2010 Har man råd til å bygge slike garasjer skrur man ikke selv Takk for linken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 14, 2010 Blir jo dårlig av å se sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 14, 2010 fytti rakkern for noen garasjer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 14, 2010 *drømme seg bort fra studenttilværelsen* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 15, 2010 Som nevnt oppi her så skrur man nok ikke selv da man har råd til slike biler og garasjer, men jeg kunne heller tenke meg å sett en skikkelig verksteds garasje. En garasje som har absolutt alt av verktøy, fin innredning og ikke minst en bar i hjørnet... Når man tar av seg skoene for å gå inn i garasjen har man for mye penger... Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 15, 2010 Man har kanskje for mye penger da, ja, men jeg kunne godt tenkt meg å hatt for mye penger, jeg: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 15, 2010 Noen som vet hvordan han har fått alle disse pengene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 15, 2010 Har sett denne før,mye heftige garasjer der !!! Husker for en stund tilbake noen la ut en tråd her på forumet med bildeserie av garasjene til en av Google-grunderne.....DET var helt sykt å se på den samlinga med biler han hadde Der var det mere antall og type biler som var rått,garasjene var mere som lager-lokaler egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 15, 2010 Som nevnt oppi her så skrur man nok ikke selv da man har råd til slike biler og garasjer, men jeg kunne heller tenke meg å sett en skikkelig verksteds garasje. En garasje som har absolutt alt av verktøy, fin innredning og ikke minst en bar i hjørnet... Når man tar av seg skoene for å gå inn i garasjen har man for mye penger... Tommy Jeg har snart (over 160 sider...) lest igjennom hele tråden, og det er bilder av noen slike garasjer der og Råfete garasjer med sjakkruter på gulvet, plass til 2-3 biler og en liten sofakrok / bar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 15, 2010 Noen som vet hvordan han har fått alle disse pengene da? Hvem det? Det er jo bilder av nesten 100 forskjellige garasjer der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...