#1 Skrevet April 12, 2010 Hallo,har xenon i hovedlysene,men synes det ser litt corny ut med vanlig halogen i grøftelysene,så vurderer og kjøpe xenon kit til grøftelysene. Men lurer da på hva er styrken på xenon kjørelysene på en 04 audi a4?. tenker liksom på 3000,4300,6000k osv..... Hvilken styrke burde jeg da ha i grøftelysene,ser vell kanskje litt rart ut vis grøftelysene lyser sterkere enn i hovedlysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2010 Er det original xenon i hovedlysene? da er det vel 4300K som er det nærmeste om jeg ikke har misforstått veldig. Dette er forresten fargetemperaturen, ikke styrken på lyset. Styrken oppgis her også i watt som i halogen. 35w xenon vil være godt nok i kurvelys, vertfall det jeg har og er veldig fornøyd med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2010 35w 4300k er det som kommer nærmest original lysene dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2010 Husk også at tåke/grøftelys sammen med nærlys uansett er forbudt, irriterende for motgående trafikk, gir dårligere synsfelt i mørket og straffes med 2000,- i forenklet forelegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2010 Ok,er orginal xenon på bila ja. Hvordan trur dere det blir med 55w pærer da?,får kjøpt både 35 og 55w fra sida som jeg har tenkt og bestille fra. på 55w så er det 12v 50/55w,men på 35w så er det 24v 35w. disse her jeg tenker på: http://www.vvme.com/12v-5055w-h8h11-hid-conversion-kit-p-88.html?cPath=44_45_24 Fungerer de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2010 Husk også at tåke/grøftelys sammen med nærlys uansett er forbudt, irriterende for motgående trafikk, gir dårligere synsfelt i mørket og straffes med 2000,- i forenklet forelegg. Hehe,det er en risiko man må ta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2010 Jeg ville nok prøvd å finne 35w kit. Ta kontakt med en eller annen som selger xenon kit her på forumet, da får du en helt sykt bra service og garanti også. Jeg har handlet av T.A. flere ganger og har til og med endt opp med defekte ballaster, slikt sender han på dagen så lenge han har på lager. Service! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 12, 2010 veit du av noen på forumet som selger eller til en grei pris eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 12, 2010 Jeg sender deg en PM, for slik jeg har forstått det så får man ikke lov til å skrive om slikt i slike tråder.. Uten at jeg er helt sikker på hvordan disse reglene fungerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...