#1 Skrevet April 12, 2010 lurer på hvor jeg kan finne lakk-koden på min sølvgrå audi 90 coupe 92mod?? på forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2010 tror det skal stå i reservehjul brønn din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2010 har ikke funnet noe, men takk, da skal jeg lete litt nøyere i morgen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2010 Står i serviceheftet og, vist det ikke var instruksjonsboka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2010 heh, ja for den som har fått med slikt å lese i så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2010 Står det ikke på dekslet under baklukeåpningen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...