#1 Skrevet April 12, 2010 Hei Har en kunde her som har vært på Møller og fått beskjed om at han har HB11 i tåkelyktene sine. Hva f.. er HB11? Har lett på nettet, snakket med produsenten min, og INGEN har hørt om dette før. Så er dette noe typisk Møller-viss-vass, eller er det noe i det? De har sagt at det kom HB11 i tåkelyktene på 2010-modellen av A4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2010 HeiHar en kunde her som har vært på Møller og fått beskjed om at han har HB11 i tåkelyktene sine. Hva f.. er HB11? Har lett på nettet, snakket med produsenten min, og INGEN har hørt om dette før. Så er dette noe typisk Møller-viss-vass, eller er det noe i det? De har sagt at det kom HB11 i tåkelyktene på 2010-modellen av A4.. Er H11 i sprederne på A4 B8. Har solgt "i bøtter og spann" av de til overnevnte model 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2010 Er H11 i sprederne på A4 B8. Har solgt "i bøtter og spann" av de til overnevnte model Jepps. Han kjøpte et H11-kit i nettbutikken nå så jeg, så får vi se.. Men merkelig sak av Møller å si da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...