Anbefalte innlegg

Har den lille plastikk rammen rundt cd-spilleren i bilen jeg gjerne vil hatt i "krom look" Var å snakte med en billakkforhandler i dag om jeg kunne bruke kromsprayen han hadde til salgs. Det kunne jeg ikke. Den ville smitte av med berøring. Kunne heler ikke lakkes over med klarlakk og da blei det grått.

Det beste vi kom på var da å bruke "krom folie" Har prøvd det i dag og resultat blei sånn passe. Er ikke enkelt til å få noe folie til å bli fint rundt de runde hjørnene. Noen andre ideer til bling-bling effekt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

krom folie kan du bare glemme, er altfor stivt og uforutsigbart.. jeg selger bare dette viss jeg skal montere på rette flater, aldri i profiler og rundt hjørner.. har tilogmed fått erfare at den har bult ut på helt rette flater...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var netopp det. Måtte kutte i alle hjørnene, så det blei ikke helt proft.

Eneste håp for meg er å få frest ut en ramme i metall? Eller kanskje må bare leve med krom folien min(?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en blikkenslager kan vel lage en kopi for deg? må nok ha litt skills da men alt er jo sikkert mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forhør deg med et mekanisk verksted med CNC-maskiner, kanskje det er en rask jobb. Men, blir nok "noe" dyrere enn folie.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.