#1 Skrevet April 12, 2010 Hei jeg leiter etter delenr på en passat 1,6 1997 med motorkode AHL Trenger Engine speed sensor (g28) denne dukker opp på diagnose når motoren går og når den ikke går. er vist ikkenoe kontakt. noen som kan hjelpe? Mvh Lars Moe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2010 ingen som kan hjelpe med denna? begynner å haste litt her Mvh Lars Moe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2010 husker ikke delenummeret på denne. men, bare dra til møller og si skiltnummeret ditt evt chassinummer og si at du skal ha g28 så får du riktig del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2010 ja det er jo sant. jeg vet at møller skal ha 1100 kr for denna. men jeg trenger fortsatt delenr (noe jeg ikke fikk) da jeg ikke nødvendigvis kjøper org del siden han som eier bilen er student og har nok utgifter fra før av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2010 kan det stemme at det er 06A906433C? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...