#1 Skrevet Februar 2, 2005 Da er det igjen duket for den måndlige lokallagstreffet. Håper som vanligt på et stort oppmøte av nye og faste medlemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2005 Eg stille ihvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2005 I'll be there! Sannsynligvis for siste gang med Passaten.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2005 Komme faktisk eg og. Ei stonn siden sist nå, men denne gangen SKA eg rekka det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2005 l`ll be dear too... Kan ikke svikte den harde kjernen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2005 l`ll be dear too...Kan ikke svikte den harde kjernen Cato, du e alltid kjær du (dear) Satse på eg stille, slutte øving på Klepp 20.00, så e der vel ca et quatter ittepå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2005 I'll be there!! Med enn noe demontert bil ja.....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2005 kan eg og få komma? (uten yaris asså) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 4, 2005 Da var det offisielt.... Dette blir siste treff for meg med Passaten! Torsdag retter den snuten nordover, og havner til slutt i Harstad. Morten: Tar du med knotten min på søndag? Fint om du også kan ta med et innmeldingsskjema til klubben, da den nye eieren ønsker å melde seg inn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 4, 2005 Vi snakkes på søndag. Skal en liten snar tur til Køben i helgen Så jeg stiller med godt 'mot' på Mc'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 4, 2005 Da var det offisielt.... Dette blir siste treff for meg med Passaten! Hehe, bilen er ikke solgt før pengene står på bok eller er i lommen, og bilen er overlevert.... Det har jeg erfart!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 4, 2005 Jeg kommer! Har forresten kjøpt nytt interiør. Mørke grått del-alcantara. Står hjemme i trøgstad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 5, 2005 Håper å kunne komme denne gang jeg også, kjenner dog lite folk, men har snakka litt med Morten (hvordan ser interiøret ut?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 5, 2005 Håper å kunne komme denne gang jeg også, kjenner dog lite folk, men har snakka litt med Morten (hvordan ser interiøret ut?) jobber du på shellen på forus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 5, 2005 Nei gjør nok ikke det, Jernia på forus ved siden av skolen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 6, 2005 har fått lov å henge meg på Tommy på treffet, tør jo ikke komme dit med Ford..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 6, 2005 Jeg får vel hompe meg ut jeg og da, får ta med den goe firmabilen, det er i hvertfall en VW. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 6, 2005 Høres jo helt kanon ut dette at der komme ett par nye fjes til lokallagsmøte i kvel, alltids kjekk... Fikk nettopp melding av en som ikke bruker forumet ennå som også ville komme på møte i dag Så får bare håpe det forsetter sånn ut over våren, for da kan det bli ganske bra dette lokallaget her i stavanger ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...