#1 Skrevet April 12, 2010 plages litt med å få løsnet dashbordet , noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2010 Da bør du først beskrive hva du har løsnet. Lett å glemme den i midten, fra vannkassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2010 ser ut som om at det henger fast i midten. så det er en skrue som skrues ut ifra vannkassa? er løst på begge sidene.. ska sjekke imorgen, Takk ska du ha Steinar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2010 Av med en sort plastbrakett i vannkassa, under denne er det gjemt en skrue. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2010 Av med en sort plastbrakett i vannkassa, under denne er det gjemt en skrue. Ikke rart jeg ikke fikk ut mitt.. heh Tok bare tak å reiv ut hele dritten jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...