#1 Skrevet April 13, 2010 Går disse om hverandre på flere typer motorer? Skulle gjerne hatt delenummerne på både den nede på kassen og den bak kamdrevet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2010 har en hallgiver fra aan liggende her, den står det 034 905 161 på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2010 Ok, utfra det fant jeg ut at bosch nummeret er : 0 232 101 020 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2010 hallhiver er på kam/fordeler og er spenningsatt med 5v og signalet ut er 5v på svinghjulet står det 2 VR sensorer som ikke er spenningsatt og som gir ut veldig mye lavere volt angående spørsmålet ditt ellers vet jeg ikke Men VR sensorene på kassen er like selv om fargen på kontakten er ulik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2010 hva står VR for? hørtes ut som noe standard greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2010 hva står VR for? hørtes ut som noe standard greier. http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_reluctance_sensor Nærhetsføler, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2010 Ok, utfra det fant jeg ut at bosch nummeret er : 0 232 101 020 stemmer med det som står på hallgiveren jeg har liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2010 Sjekk ut http://www.audi100-online.de/ de har en del 2,2 20V deler(billig) deriblant hallgiver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2010 Genial side, takker så mye, ser ut til at jeg ender opp med å bestille en haug med annet "knask" og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 15, 2010 Ja blir fort det, er original deler det meste og. Be han som sender delene om å sende det som en "gave" til deg, så slipper du toll/omkostninger til Norge, enda billigere =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...