#1 Skrevet April 13, 2010 (endret) Sted: Møller Tønsberg, Kjerlighetsstien 28 Tid: Torsdag 15. april kl. 16.00-20.00 Fra Audi: S4, S5, Q7, nye A8! Fra VW: Golf GTI, GTD 170hk, Scirocco 200hk Fra Skoda: Octavia, Superb stasjonsvogn (Usikker, feil i annonsen) Det vil antageligvis være mulighet for å treffes over en matbit når prøvekjøringen er over. Foreslår da at de som har lyst kjører bort til Peppes på brygga, jeg kommer dog ikke til å bestille bord til oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2010 Jeg vil ha pizza > 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2010 Er jeg riktig heldig kan det hende jeg kanskje kommer i morra en tur, hvis det er plass til meg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2010 (endret) Du skal ikke se bort i fra at det er plass til deg Thomas! Edit: Treffet er nå flyttet til Møller Tønsberg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2010 Se annen tråd for info om Herrenes Aften, Ikke umulig at det blir litt konflikt der, ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2010 Da er første post oppdatert, og vi flytter treffet til Møller Tønsberg! Håper så mange som mulig har tid og mulighet til å stikke innom en tur, slik at vi også får synliggjort klubben litt De som ønsker kan samles for en liten matbit på Peppes etter prøvekjøringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2010 Lokallagstreff på Møller i Tønsberg 15. april 16:00 Lokallagstreff på Herrenes Aften? Ja, dere er meg noen fine, herrer. Kanskje jeg kan sitte i bilen som en pesende hund....? Eller vente på Peppes? Hm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2010 Vi er på vei utover nå, skal bare dytte bilen igjennon en liten vask på veien. Vi er forøvrig med på Peppes etter kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 20, 2010 Ugh! Dette gikk jeg glipp av ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2010 Hey peeps! Er det noen av dere som tok noe bilder a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 20, 2010 Blei dessverre ingen bilder, var aaaaaalt for opptatt med å tafse på A8 og Scirocco. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...