#1 Skrevet April 13, 2010 Heisann. Da hadde jeg kommet til den dagen jeg klarte å kjøre noen i ræva Skadene på den andre bilen var et lite hull i bakfangeren som kom fra et mutterhodet som jeg hadde skrudd fast skiltplata mi med. Ellers er det bare et par svarte striper. Tror dere dette er grunn til å bytte hele denne fangeren? Eller er det mulig å gjøre noe annet? Fangeren må nok allikevel lakkeres av opp igjen Så var det min skade. Framskjermen min har noen polerebortstriper også er den skjev. Jeg antar skjevheten kommer av at de stengene som holder fangeren har bøyd seg. De er vel bare av aluminium? Hvor er dette å få tak i bortsett fra billopphøggeri? Vet ikke hva det heter for noe. Er vel en brakett av noe slag. Takker på forhånd for svar - Simen Grasto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2010 ville tru det var berre å skifte fangeren på motparten sin bil, da det fort er blit striper/sprekker djupt i plasten so det er dyrere å reparere enn å skifte. Det er sef, mulig å reparere men alt har sin pris. stengene du referer til kallest støtfangerdemper, og er av alu, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2010 Har snakket med en kamerat som er utdanna biloppretter og lakkerer Og han skulle fikse det for litt under normalpris Så dette ordner seg nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...