Hva skjer med klubben/styre?

Anbefalte innlegg

Håper disse GLUPINGENE som har kuppet styret har "planen klar/planlagt" hvordan de skal tre inn i styret og gjøre jobben bedre enn det forrige! Som forøvrig har gjort en formidabel JOBB!

Er det ingen som tenkte på ansvaret og jobben styret har lagt ned i kommende treff osv.!!!!

Er spent på hva som skjer med førstkommende treff på Våler.

THX

Håper noen SKIKKELIGE ildsjeler får klubben opp på beina igjen!!

Hilsen Pande

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du leser i tråden(e) som går på dette temaet finner du nok svar på hvilke planer disse GLUPINGENE har for tiden fremover.

Jeg har hørt at de har planer om å droppe treffene, og heller bruke pengene på kransekaker og appelsinjuice.

PS: Den forrige linja var ironisk.

PS2: Bra valg av forumkategori.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imponerende å påstå at noen har "kuppet" styret og klubben også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imponerende å påstå at noen har "kuppet" styret og klubben også...

Vil definitivt kalle det dette da de setter igang dette rett før oppstarten av en ny "sesong" med treff og lignenede. Hvem skal nå steppe inn og fixe treff? Burde igrunn ha ett godt grunnlag for å holde ett treff med standarden vi har hatt de siste årene.

Blir fortalt at jeg skal lese visse tråder for innsikt i saken (noe jeg gjør nå), men syns at det har skjedd litt vel mye i løpet av ett døgn!

Trodde man hadde en hvis inflytelse på disse sakene på medlemsmøter, eller tar jeg feil der?

Håper kaoset blir ryddet opp i iallefall, så det i hele tatt er en klubb å vende tilbake til!

Pande

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN/ Treffpunkt, Offtopic etc. 'borte'?????? Milde... Dette går jo helt over styr! Hva tenker egentlig kuppmakerne på?

Her lukter det 'frie' utbryterklubber på sikt.. Tror ikke dette akkurat samler klubben, har de kommentarer til hva som diskuteres, får de vel for svarte svare på innleggene i stedet for å stenge alle tråder! Dette blir for dumt..

Litt pissed nå, gett.. : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper disse GLUPINGENE som har kuppet styret har "planen klar/planlagt" hvordan de skal tre inn i styret og gjøre jobben bedre enn det forrige! Som forøvrig har gjort en formidabel JOBB!

Er det ingen som tenkte på ansvaret og jobben styret har lagt ned i kommende treff osv.!!!!

Er spent på hva som skjer med førstkommende treff på Våler.

THX

Håper noen SKIKKELIGE ildsjeler får klubben opp på beina igjen!!

Hilsen Pande

Hva vil jeg bidra med for at klubben skal bli bedre, burde du ha tenkt. Hvor kan jeg hjelpe til for at vi skal ha treff i klubbens regi framover. Ikke forvent at folk skal stille opp frivillig for DEG, vær heller villig til å bidra selv.

Dette er en klubb av medlemmer for medlemmer igjen, heldigvis. Og det er nok av ressurs-personer som har lyst å bidra til at det skal fortsette.

Jeg synes det er trist at du ikke setter deg inn i og leser den tråden som omhandler dette temaet FØR du uttaler deg.

I den tråden så står det hva som kommer til å skje, så du trenger ikke å bekymre deg nevneverdig.

De som skal styre klubben framover, gitt at de får flertall på årsmøtet, er folk fra det avgåtte styret og folk som har hatt tillitsverv i denne klubben flere ganger tidligere.

I tillegg så har de masse folk rundt seg som stiller opp slik at DU får et fint hovedtreff. Så ikke bekymre deg.

Så blir det nytt valg og ekstraordinært årsmøte litt utpå høsten der alle som er intressert i å stille kan stille.

Men da er vi tilbake til det grunnleggende prinsippet at ting ikke skjer av seg selv, så da spør jeg deg en gang til:

Hva vil DU bidra med for at denne klubben skal bli bedre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det skal være grunn til bekymring hva anngår treff altså.

Jeg skal uansett ned på våler å kjøre biiiil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva vil jeg bidra med for at klubben skal bli bedre, burde du ha tenkt. Hvor kan jeg hjelpe til for at vi skal ha treff i klubbens regi framover. Ikke forvent at folk skal stille opp frivillig for DEG, vær heller villig til å bidra selv.

Dette er en klubb av medlemmer for medlemmer igjen, heldigvis. Og det er nok av ressurs-personer som har lyst å bidra til at det skal fortsette.

Jeg synes det er trist at du ikke setter deg inn i og leser den tråden som omhandler dette temaet FØR du uttaler deg.

I den tråden så står det hva som kommer til å skje, så du trenger ikke å bekymre deg nevneverdig.

De som skal styre klubben framover, gitt at de får flertall på årsmøtet, er folk fra det avgåtte styret og folk som har hatt tillitsverv i denne klubben flere ganger tidligere.

I tillegg så har de masse folk rundt seg som stiller opp slik at DU får et fint hovedtreff. Så ikke bekymre deg.

Så blir det nytt valg og ekstraordinært årsmøte litt utpå høsten der alle som er intressert i å stille kan stille.

Men da er vi tilbake til det grunnleggende prinsippet at ting ikke skjer av seg selv, så da spør jeg deg en gang til:

Hva vil DU bidra med for at denne klubben skal bli bedre?

Tror vi mister/har mistet flere medlemmer her i denne saken som vi kanskje hadde beholdt hvis denne saken hadde blitt løst på en ordenlig å sivilisert måte.

Jeg har nemlig satt meg inn i saken siden jeg har vært medlem siden 2003-4isj.

Og mener fortsatt etter å ha lest alle inleggene til "gruppen" at dette har blitt tatt hånd om på en helt feil måte. Noe jeg også tror vil skade omdømme til klubben

Pande

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra skrevet, Håkon, men jeg tror faktisk jeg gikk glipp av den tråden, den er i hvertfall borte nå..

Man må kanskje ta en tur på årsmøtet i år..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil definitivt kalle det dette da de setter igang dette rett før oppstarten av en ny "sesong" med treff og lignenede. Hvem skal nå steppe inn og fixe treff? Burde igrunn ha ett godt grunnlag for å holde ett treff med standarden vi har hatt de siste årene.

Blir fortalt at jeg skal lese visse tråder for innsikt i saken (noe jeg gjør nå), men syns at det har skjedd litt vel mye i løpet av ett døgn!

Trodde man hadde en hvis inflytelse på disse sakene på medlemsmøter, eller tar jeg feil der?

Håper kaoset blir ryddet opp i iallefall, så det i hele tatt er en klubb å vende tilbake til!

Pande

At det alltid blir mye "oppstandelse" rundt styre og stell på våren før sesongen drar igang har jo ene og alene med tidspunktet for årsmøtet. Det er da ingen som er interessert i å _ødelegge_ sesongen for hverken seg selv eller andre.

Jeg velger å tro at det finnes mange kompetente ressurspersoner i den store medlemsmassen i klubben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi mister/har mistet flere medlemmer her i denne saken som vi kanskje hadde beholdt hvis denne saken hadde blitt løst på en ordenlig å sivilisert måte.

Og mener fortsatt etter å ha lest alle inleggene til "gruppen" at dette har blitt tatt hånd om på en helt feil måte. Noe jeg også tror vil skade omdømme til klubben

Pande

Vel nå blir nå denne klubben sett på en "pappagutt" klubb av utenforstående så jeg vet ikke helt hvordan omdømme du vil ha. Jeg kjenner meg i allefall ikke igjen innenfor den kategorien.

Slik du svarer så tror jeg ikke du har satt deg inn i hva dette dreier seg om. Enten det eller synes du det er greit at vi har en ledelse som:

- ikke vil gi innsyn

- ikke svare på spørsmål av kritisk art

- defust regnskap

- forsøke å påvirke valgkomitè

- endre innstillinger under dette.

- gi fordeler til seg og sin nærmeste omkrets

- kunne eksludere medlemmer fra å stille til valg

- stenge halve forumet for å hindre kritiske innspill

Skal jeg fortsette, den listen kan nemlig bli veldig lang.

Du skriver at det blir tatt hånd feil om av denne "gruppen", siden jeg sitter med et visst antall mistillits-erklæringer foran meg så VET jeg at majoriteten av de aktive medlemmene i denne klubben var i mot dagens styre og slik den har opptrått den siste tiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pande

HER (http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1960688#post1960688) virket du jo ganske positiv?

Jeg har vanskelig for å tro at dette vil føre til at vi mister medlemmer. Tvert imot tror jeg det gjør at mange som ellers ikke ville betalt kontingent for neste år, vil fortsette medlemskapet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik jeg leser det er det noen som tror at det er noen "kuppmakere" som har stengt ned halve forumet. Linken som ligger øverst på *alle* sider her bekrefter at det var et vedtak gjort av det gamle styret, som har meddelt at de med virkning fra årsmøtet kommer til å trekke seg. Mistillitsforslaget som ble annonsert og distribuert var basert på lengre tids misnøye rundt flere forhold i klubbens drift.

På årsmøtet vil et interimstyre og deres arbeidsplaner bli presentert, og det vil selvfølgelig være åpent for spørsmål rundt dette. Deretter vil det bli avstemning om det presenterte interimstyret aksepteres gjennom flertall blant de oppmøtte. Hvis så er tilfelle trer dette interimstyret umiddelbart etter årsmøtet inn og starter arbeidet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik jeg leser det er det noen som tror at det er noen "kuppmakere" som har stengt ned halve forumet. Linken som ligger øverst på *alle* sider her bekrefter at det var et vedtak gjort av det gamle styret, som har meddelt at de med virkning fra årsmøtet kommer til å trekke seg. Mistillitsforslaget som ble annonsert og distribuert var basert på lengre tids misnøye rundt flere forhold i klubbens drift.

På årsmøtet vil et interimstyre og deres arbeidsplaner bli presentert, og det vil selvfølgelig være åpent for spørsmål rundt dette. Deretter vil det bli avstemning om det presenterte interimstyret aksepteres gjennom flertall blant de oppmøtte. Hvis så er tilfelle trer dette interimstyret umiddelbart etter årsmøtet inn og starter arbeidet.

Jeg reagerte på det samme, virket som om Svein Willy trodde det var "kuppmakerne" som hadde stengt av forumet.

Når han da lengre ut i tråden her påstår han er oppdatert på saken, så er det jo noe som skurrer. For det er det avtroppende styret som stengte forumet, noe som var den siste dråpen som skulle til for å støtte mistillitsforslaget for utrolig mange..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg reagerte på det samme, virket som om Svein Willy trodde det var "kuppmakerne" som hadde stengt av forumet.

Når han da lengre ut i tråden her påstår han er oppdatert på saken, så er det jo noe som skurrer. For det er det avtroppende styret som stengte forumet, noe som var den siste dråpen som skulle til for å støtte mistillitsforslaget for utrolig mange..

Jeg har da aldri påstått at de jeg valgt å kalle "kuppmakerne" har stengt forumet!

Har forstått at styret har gjort noe dumt, men reagerer KUN på måten ting har blitt gjort på fra de som vil ha styret bort og MYE av det som har blitt skrevet i tråder de 3-4 siste døgn (herav DRITTSLENGING om navngitte styremedlemmer og medlemmene seg imellom).

Det er visse medlemmer på dette forumet som er verdensmestere i å krangle, slenge dritt, og å komme med negative kommentarer på dette forumet og ser igjen disse navnene dukker opp under min såkalte drittslenging de siste dagene! Trodde dette var ett forum for bilinteresse og ikke for folk som vil prate om vær og vind samt lage kvalme. Er det kun jeg som er av den oppfatning av at det er mye slikt?

Sånn i bunn og grunn er jeg enig i at det kommer en reaksjon på det styret har gjort i strid med medlemmenes ønsker, og jeg syns det er bra personer som SPANGEN kommer med litt konstruktiv info om hva som skjer videre i klubben fremfor å kaste mer bensin på bålet som visse andre.

Pande

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i at jeg ser ikke vitsen med å drive med enda mer opphausing av situasjonen, og det virker da som det har roa seg betraktelig også etter at styret meldte sin avgang.

Eivind har jobbet mye med disse planene, og det er viktig at det ikke blir for mange kokker som ville ført til mere søl i dette arbeidet. Og Eivind gjør en fremragende jobb, og jeg er 100% trygg på at det interimstyret som forhåpentligvis blir stemt inn uten problem på søndag vil sørge for en god gjennomføring av sommerens treffplaner og sørger for et bra årsmøte når det nærmer seg høsten/vinteren igjen, hvor vi da får inn et ordinært styre og stell i klubben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.