#1 Skrevet April 13, 2010 Har en Audi A4 TQ som jeg sliter med å få av hjullageret på. Er det noen som har en skikkelig god forklaring på hvordan jeg skal få av denne uten å ødelægge noe? Har ikke råd til værksted-time så vess det hadde vært noen hobby-mekanikere her som kunne dette..så hadde det vært flott! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2010 Har en Audi A4 TQ som jeg sliter med å få av hjullageret på. Er det noen som har en skikkelig god forklaring på hvordan jeg skal få av denne uten å ødelægge noe? Har ikke råd til værksted-time så vess det hadde vært noen hobby-mekanikere her som kunne dette..så hadde det vært flott! biltema har vel hjulager verktøy. som funker fint.. hvis ikke må du finne en form for presse\gjekk å presse det ut.. eller ha dritflax med en skruhjern å hammer å god dose tolmodighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2010 må nok presses ut...slå det ut ville jeg ikke gjort!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2010 må nok presses ut...slå det ut ville jeg ikke gjort!.. å slå ut hjullageret er ikke smart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...