#51 Skrevet Desember 3, 2012 har vi noen rabatter på torshov på lade?må kjøpe nytt batteri da gamle er flatt Ja. Alle avtalene ligger under rabattavtaler på hovedsiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 31, 2013 Et spørsmål kan jeg når jeg er i trondheim få klubb rabbater på de plassene dere har som f.eks meca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 31, 2013 Rabattene gjelder hele landet med fremvising av medlemskort!! Så ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 31, 2013 Oki kjekt å vite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 10, 2013 Har rabatten hos Orkdal Bil blitt dårligere? Fikk beskjed om at det kun var rabatt på deler over disk når jeg var der på service i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 21, 2013 Savner autoex og autosenteret på denne lista gitt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 21, 2013 Savner autoex og autosenteret på denne lista gitt :-) Bare å ta en telefon å høre om de er interessert i å gi klubben rabatter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juli 9, 2013 Har rabatten hos Orkdal Bil blitt dårligere? Fikk beskjed om at det kun var rabatt på deler over disk når jeg var der på service i dag. Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juli 9, 2013 har ikke vært der ute på en stund, men skal høre med det hvordan det er ved første anledning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet August 13, 2013 Jeg skal tectylere bilen min på fredag hos Tectylsenteret på Rosten. Jeg kan trolig ordne en ok rabattavtale der for klubben, er det noe jeg bare kan fikse, eller er det noen i styret som tar seg av dette?(ryddigst det i grunn) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet August 13, 2013 Rabattavtaler er ofte ordnet av lokale kontakter og bekjente, vi istyret har tradisjonelt skjeldent hatt æren for de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet August 13, 2013 Da fikser jeg en der, dersom de leverer bra til meg :-) førsteinntrykket er i alle fall veldig bra etter å ha vært å snakket med de i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet August 13, 2013 Lokale avtaler ordner dere bare selv og så gir dere bare beskjed til meg her i tråden eller på PM slik at jeg får lagt det inn i oversikten på hovedsidene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Oktober 7, 2013 Jeg skriver inn på vegne av Tectylsenteret Trondheim. Jon Arild Gjerde skal ha æren for rabattavtalen med oss. Det gis 15% rabatt ved framlegging av gyldig medlemsbevis på komplettbehandling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Desember 16, 2013 Æ bruke Orkdal Bil..... får rabatt på deler og service bestandig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Desember 30, 2013 Æ bruke Orkdal Bil..... får rabatt på deler og service bestandig. Fått rabatt på service etter juni i år? Hadde alltid fått det jeg også fram til da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet April 12, 2016 Prøver å få bekreftet de avtaler som vi har hatt tidligere og lagt til Skaun Dekkservice. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Mars 17, 2018 Har dere forhørt dere om rabatter hos Steinkjær Bilformidling? Masse greie felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 6, 2018 Har vi rabatt på felger i Trondheimsområdet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 6, 2018 Sjekk rabattavtalen på forsida, mener vi har en avtale med Tempe dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...