#1 Skrevet April 14, 2010 Vil ei bakluke fra en 3bg (01-05) passe på min 3b (97-00) ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2010 Hmmm. Ingen som veit ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2010 ja det vill den, vist du bytter ledningsnett og luke komplett med lås og alt anna som er skrudd på den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2010 ja det vill den, vist du bytter ledningsnett og luke komplett med lås og alt anna som er skrudd på den:) Takker mister . Dvs at eg må flytte alt fra den gamle luka over til den ny? Eller mener du at eg kan bruke ei komplett luke fra 3bg uten å ta noko fra den gamle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2010 edit: ingenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2010 edit: ingenting som i tut og kjør med den nye luka ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2010 ja, bare å kjøre på! Tror du fort vil finne ut hva du trenger å bytte om når du får tak i den andre bakluka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2010 du må bruke alt frå den nye luka inkl, ledningsnett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...