#1 Skrevet April 14, 2010 Har tenkt på å kjøpe meg felger, og har tenkt på fargene gunmetall eller sorte. Så var det med skader da, en kan ikke holde dem skade frie hele tiden. Og når dem blir skadet, hvilke farge kommer opp under, den sølv lignede fargen? Det vil ikke se fint ut da: eek : Er det noen rep kit til disse felgene? Så det jeg og lurer på om det er felger som er hel farget, dvs om en kapper felgen i 2, og den er samme farge inni og? Antageligvis ikke, men om det er så er det mer intressangt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2010 De er lakkerte, slik som alle andre alufelger med den vanlige sølvfargen. Om det er et stort problem med kantkjøring/skader, så ville jeg nok gått på et lakkverksted og fått laget en liten flaske med flikklakk så du kan flikke over skadene etterhvert som de oppstår? Eller eventuelt finne en flikklakk fra duplicolor eller lignende som passer greit nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2010 De er lakkerte, slik som alle andre alufelger med den vanlige sølvfargen. Om det er et stort problem med kantkjøring/skader, så ville jeg nok gått på et lakkverksted og fått laget en liten flaske med flikklakk så du kan flikke over skadene etterhvert som de oppstår? Eller eventuelt finne en flikklakk fra duplicolor eller lignende som passer greit nok.Hmmm, ja var redd for det ja.Om jeg går for sorte/mørke felger så er det fare for lett synlige skader som må rettes på etterhvert: eek : Må nok skaffe meg en flikklakk i rette farge ja:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...