#1 Skrevet April 14, 2010 Hei. Har en audi A4 1.8 Quattro 99-model. Fikk påpakning på EU-kontrollen at det var slakke i en av de øvre bærebruene foran, og at den måtte skiftes. Når jeg skulle få ut bolten som holder bærebruene på plass helt ytterst, satt den jo selvfølgelig fast, har sprayet rustløser på den gang på gang, varmet den opp, for å så slått på den med slegge, brukt muttertrekker, håndmakt og diverse. Men den sitter fortsatt fast Noen som har et bra tips? For jeg er virkelig rådløs for øyeblikket.. Denne bolten: http://www.audiworld.com/tech/pics/wheel43_wheel28-front1.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2010 Jeg veit ikke om jeg gir deg et dårlig råd nå, men jeg har nylig byttet alle bærearmene på min a4 b5, følte at det var lettere og demontere hele NAVet for så og bruke rustløser/varme og banke alt jeg klarte.. Du skal være rimelig brutalt mot den skruen, den sitter hardt som f)%&... Trenger ikke å skru den ut! Bruk en hammer for og slå den litt ut, så bruker du en flat skrutrekker og banker den videre ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...