#1 Skrevet April 14, 2010 (endret) Har en gammel defa alarm fra 1997, har en anelse om at det er den som gjør til at jeg ikke får start på min audi 200 2,2 10V, det kommer en gnist fra coil ledning når jeg vrir om tennings nøkkel, men ikke når jeg kjører startmotor. Noen som har vært borti dette? Det er en Defa 500X 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2010 om startmotoren går så er det tvilsomt alarmen din, mer trolig hal e.l. alarmen din kobler trolig bort kun startern om jeg ikke tar feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2010 Har ny hallgiver, nye plugger, ny coil/tenningsmodul, nye bankesensorer, ny rotor/fordelerlokk, har til og med prøv en ny hjerne, og fortsatt ikke start. siste det kan være er Defan.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2010 Har ny hallgiver, nye plugger, ny coil/tenningsmodul, nye bankesensorer, ny rotor/fordelerlokk, har til og med prøv en ny hjerne, og fortsatt ikke start. siste det kan være er Defan.... Prøv å feilsøk FØR du bytter ut deler, det er som regel det mest rimlige Men jeg har defa jeg også, og jeg vet at den kobler kun ut starteren, ingenting annet. Men du kan jo grave frem hjernen og et koblingsskjema for å se da. Det hender de har flere enn en startsperre. gjetter det er 200n det er snakk om... prøv også å les ut feilkoder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2010 røsk vekk alarmmøkka...lag heller en kilswitch kun du veit om.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2010 Det er 200en det er snakk om ja, holder på og "røske vekk" defan nå, men den er jo kobla til ALT i bilen, på feilkode søk, fikk jeg kun en feilmelding om oksygen temp. Skal vell ikke ha noe med tenninga og gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...