#1 Skrevet April 14, 2010 Satte på TA-Technix på Passat'n ifjor sommer, bilen funket kjempe bra. Nå etter vinteren, og sommerhjulene på igjen, virker det som om bilen er ett par mm lavere på venstre side enn høyre. Avstanden mellom dekk og hjulbue virker ikke helt samme. Kan dette forandre seg bittelitt sånn? Hvor bør jeg måle for å få dette 110% rett, når jeg montert målte jeg fra bosset og opp til hjulbue + fra bunnen på demperfeste og opp til justeringsmutter + fra garasjegulv og opp til kanal Noen som har en god/lett måle metode på å måle dette helt rett? Mvh Kai-Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2010 Jeg pleier å måle fra bunn av gjengene og opp til justeringsskivene. Eller så kan du jo parkere på et helt flatt gulv og måle fra bakken og opp til hjulbuene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2010 d kan forandre seg .. sige litt. jeg måler fra skjermkant til felgkant når bil er nede. husk att lufttrykk må være riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2010 Ved å juster litt nå (noen mm altså) hvordan vil dette virke inn på forstillingskontrollen jeg tok ifjord høst? Bilen har slitt hjulene mine helt rett etter justering, den ble justert med 19" for å komme nermest mulig med dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2010 Det skal ikke ha noe særlig å si. Det er bedre at du justerer bilen rett Jeg har alltid målt slik som Alexander og har ikke vært "plaget" med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...