#1 Skrevet April 15, 2010 jeg har ett sett med oz felger som er en kompis sine å de klarte jeg jo selvsakt å kjøre skakk i fjor om de kan vere værdt å rette da ??? har ikke mere info på dem enn an de er oz og 16" tror de hadde gjort seg bra på 2'er jettaen min med 195/40 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2010 ingen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2010 Statoil i Harstad retter. Spør etter Jan Magne på verksted... kjempemann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2010 takk skal prøve å huske det neste gang jeg er i harstad =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2010 Jepp, Jan Magne rettet en Oz felg for meg, ble bra det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...