#1 Skrevet April 15, 2010 noen som vet hvordan føret er over ørskog fjellet? mye kontroll der? for jeg ser det er meldt snø her inne på sunndalen i hele helgen shø, om jeg trenger å legge om til vinter dekk igjenn når jeg skal over der? Mvh Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2010 Er vel ikke snø der nå, men det kan jo fort snu.. Er mye kontroller der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2010 men da tar jeg sjangsen på å kjøre der med sommerdekk, er politiet vanskelig og se når de står der da? er det bra råne miljø i ålesund da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2010 sist så jeg ikke politiet før de vinket oss inn, så bare kjør fartsgrensen du, sommerdekk går bra om du bare sjekker tempen først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...