Anbefalte innlegg

Da var 19" hjul kjøpt inn til min pendlerbil, en Touran 2007. Dekkene som sitter på hjulene er 245/35-19 fra Nankang. Sporing og kjøre egenskaper er greie nok, men de bråker noe helt forferdelig. Tenkte derfor å gå for 225/35-19 som er litt smalere, samt mer riktig i forhold til rulleomkrets. Vurderer Conti Sport Contact 3 eller noe lignende, noen som har erfaringer med støysvake dekk i 19"?

Touran-3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Samme felgene jeg hadde på min Touran!

Jeg kjørte med Vredestein Sessanta 235/35 19, de var forholdsvis støysvake

Ellers skal du ha støysvakt: Toyo Proxex T1R (slites fort, men til gjengjeld myk gummiblanding som støyer lite)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også gode erfaringer med Toyo, men som du sier, ble fort slitt ut. Valgets kvaler er vanskelig, man vil gjerne være en av de tøffe gutta, men samtidig ha det greit når man kjører.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er knallfornøyd med Pirelli P Nero Zero. Sammenlignet med mine forrige, Yokohama S-drive er de veldig stille.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.