luftsenk. noen som har prøvd dette merke her?

Anbefalte innlegg

har ikke vært borti dette. men har lest endel om dette den siste tiden og sånn jeg har skjønt det så må man få tak i bagger (luftputene) som er av god kvalitet. uansett så var ikke ca 1600 dollar veldig gal pris og da går det jo faktisk ann å prøve. ihvertfall så han du tapt 7-8000 kroner visst det ikke skulle fungere i de norske forholdene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke vært borti dette. men har lest endel om dette den siste tiden og sånn jeg har skjønt det så må man få tak i bagger (luftputene) som er av god kvalitet. uansett så var ikke ca 1600 dollar veldig gal pris og da går det jo faktisk ann å prøve. ihvertfall så han du tapt 7-8000 kroner visst det ikke skulle fungere i de norske forholdene.

 

 

ja det var det jeg også tenkte. koster ikke så mye å prøve det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du først ha luft, gjør det skikkelig!

 

Hva slags bil?

(bestilt airlift til min:D)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du først ha luft, gjør det skikkelig!

 

Hva slags bil?

(bestilt airlift til min:D)

 

 

vw jetta 07

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med resten som trengs,selve staget...lage det selv?

Får vel ikke det godkjent?

 

skal være komplett. tenker du på det som går opp i tårnet? blir ikke lett å få godkjent dette. må evt til tyskland for å montere. da kanskje jeg får med papirer for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

# Ideal User:

# Ideal User is a person who has the air bags/ struts only, or wants to use custom air bags/ struts and needs all the other parts.

 

Jeg forstår det som at du ikke får med "fjærbenet" struts

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha det skikkelig så er enten bagyard eller Airlift veien å gå..

 

Jeg har gått for Airlift med fulldigital måling av trykket i hver bag og av tanken.. Så blir det lekasje i en demper så kjører den luft inn så ikke det blir skjevt..

Er også auto lagring av kjørehøyde, slik at når jeg setter meg i bilen og trykker på 1 knapp så hever den seg til kjørehøyden(som man kan velge selv)

 

Alt er plug and play mtp ventiler og justering/målingen..

 

 

 

Det du har linket til er kun noen bags som passer til trucks osv.. De passer vel bak på din, men ikke forran..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

# Ideal User:

# Ideal User is a person who has the air bags/ struts only, or wants to use custom air bags/ struts and needs all the other parts.

 

Jeg forstår det som at du ikke får med "fjærbenet" struts

 

jeg hadde tenkt å kjøpe alt. slik at jeg fikk komplett sett.. skjønner??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha det skikkelig så er enten bagyard eller Airlift veien å gå..

 

Jeg har gått for Airlift med fulldigital måling av trykket i hver bag og av tanken.. Så blir det lekasje i en demper så kjører den luft inn så ikke det blir skjevt..

Er også auto lagring av kjørehøyde, slik at når jeg setter meg i bilen og trykker på 1 knapp så hever den seg til kjørehøyden(som man kan velge selv)

 

Alt er plug and play mtp ventiler og justering/målingen..

 

 

 

Det du har linket til er kun noen bags som passer til trucks osv.. De passer vel bak på din, men ikke forran..

 

 

 

 

er ikke bilde av det settet jeg skal ha på min. di har til vw jetta også. da er alt jeg trenger for å få dette på min. men blir ikke luft sett på meg. blir kun det justerbare kw settet jeg har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.