Tenk dere godt om og kjør forsiktig!

Anbefalte innlegg

Denne er vell lagt ut før, men en film som denne kan vell neppe legges ut for mange ganger. Er fristende å gi på litt ekstra nå som veien tørker opp og sommerhjulene kommer på, men vi må ALLE tenke oss om så ingen av oss blir endel av den mindre hyggelige statistikken!

http://www.youtube.com/watch?v=vKm0s2xi3YU

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner jeg får en vond følelse av å se den videon der. Kjør forsiktig folkens og respekter fartsgrensene. De er der for en grunn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må si at det var mye vill kjøring på den der filmen ja!!

en kompis kjørt en varebil, så to fine jenter å ble litt for opphengt i dem, han endte i ræva på en traktor da den bremset opp noe..

gikk bra med han, bortsett fra at faren ble jækla sur pga bilen fikk et panser som ikke var like fint... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merker at det knyter seg i magen når jeg så den filmen der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig sterkt ,rett og slett.

Veien er kort fra himmel til helvete, og noe av det verste må vel være å ha forårsaket en annens død. Da hadde ikke livet blitt lett å leve.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy faen! Fikk vondt i magen av å se den! Kjenner jeg begynte å tenke hvis noe skulle skje guttungen...

Kjør forsiktig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy faen! Fikk vondt i magen av å se den! Kjenner jeg begynte å tenke hvis noe skulle skje guttungen...

Kjør forsiktig!

Akkurat det samme ble jeg sittende igjen og tenke - bare at min er jentungen :D

Er heldigvis flink til å kjøre sakte med henne i bilen, men ikke flink nok, fin tankevekker dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var en veldig trist video. Er utrolig hvor fort det kan skje. Skulle vært obligatorisk med en slik film på kjøreskolen.

Kjør forsiktig folkens!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, fikk frysninger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, klump i halsen, men "fin" tankevekker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er og en liten tankevekker med tanke på motorsykkelkjøring..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, dette fikk det virkelig til å knyte seg i magen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett de fleste av de videoene før, men får frysninger av dem fremdeles. Tørr å innrømme at jeg er på kanten av å gråte.

God vekker, som bør ses flere ganger i året minst. Skal ut å kjøre nå, og kommer garantert til å ta det ekstra rolig nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra påminner og video nå i disse tider hvor småttingene får sin første sykkel!

Mange av klippene er heldigvis produsert, men det er ikke tvil om at mange mennesker døde i løpet av de filmsnuttene der. Kjør forsiktig, det går an å ha det morro uten å la det gå ut over liv og helse! :)

(Og jeg er enig i en av kommentarene nedenfor: 'This would be so much better with the Benny Hill chase music.' Tror ikke filmen hadde satt så veldig preg da! :P)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, dette fikk det virkelig til å knyte seg i magen...

du er ikke alene om det. uff ble ringe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.