#1 Skrevet April 15, 2010 Denne er vell lagt ut før, men en film som denne kan vell neppe legges ut for mange ganger. Er fristende å gi på litt ekstra nå som veien tørker opp og sommerhjulene kommer på, men vi må ALLE tenke oss om så ingen av oss blir endel av den mindre hyggelige statistikken! http://www.youtube.com/watch?v=vKm0s2xi3YU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2010 Kjenner jeg får en vond følelse av å se den videon der. Kjør forsiktig folkens og respekter fartsgrensene. De er der for en grunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2010 må si at det var mye vill kjøring på den der filmen ja!! en kompis kjørt en varebil, så to fine jenter å ble litt for opphengt i dem, han endte i ræva på en traktor da den bremset opp noe.. gikk bra med han, bortsett fra at faren ble jækla sur pga bilen fikk et panser som ikke var like fint... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2010 Merker at det knyter seg i magen når jeg så den filmen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2010 Utrolig sterkt ,rett og slett. Veien er kort fra himmel til helvete, og noe av det verste må vel være å ha forårsaket en annens død. Da hadde ikke livet blitt lett å leve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2010 fy faen! Fikk vondt i magen av å se den! Kjenner jeg begynte å tenke hvis noe skulle skje guttungen... Kjør forsiktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2010 fy faen! Fikk vondt i magen av å se den! Kjenner jeg begynte å tenke hvis noe skulle skje guttungen... Kjør forsiktig! Akkurat det samme ble jeg sittende igjen og tenke - bare at min er jentungen Er heldigvis flink til å kjøre sakte med henne i bilen, men ikke flink nok, fin tankevekker dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2010 Dette var en veldig trist video. Er utrolig hvor fort det kan skje. Skulle vært obligatorisk med en slik film på kjøreskolen. Kjør forsiktig folkens!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2010 Huff, fikk frysninger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 15, 2010 Huff, klump i halsen, men "fin" tankevekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 15, 2010 Dette er og en liten tankevekker med tanke på motorsykkelkjøring.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 16, 2010 Huff, dette fikk det virkelig til å knyte seg i magen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 17, 2010 Har sett de fleste av de videoene før, men får frysninger av dem fremdeles. Tørr å innrømme at jeg er på kanten av å gråte. God vekker, som bør ses flere ganger i året minst. Skal ut å kjøre nå, og kommer garantert til å ta det ekstra rolig nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 17, 2010 http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5075671.ece Kondolerer til di som måtte ha kjennskap til denne mannen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 27, 2010 Bra påminner og video nå i disse tider hvor småttingene får sin første sykkel! Mange av klippene er heldigvis produsert, men det er ikke tvil om at mange mennesker døde i løpet av de filmsnuttene der. Kjør forsiktig, det går an å ha det morro uten å la det gå ut over liv og helse! (Og jeg er enig i en av kommentarene nedenfor: 'This would be so much better with the Benny Hill chase music.' Tror ikke filmen hadde satt så veldig preg da! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 3, 2010 Huff, dette fikk det virkelig til å knyte seg i magen... du er ikke alene om det. uff ble ringe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...