Hvilken bil kommer disse felgene fra

Anbefalte innlegg

Kort og greit. Jeg lurer på hva slags bil disse felgene kommer fra.

Selger hevder de kommer fra S4 B5, noe jeg ikke finner sannsynlig da disse er levert med senterkopp.

 

 

 

62_145876912.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ettermarkedsfelger til audi på lik linje med "abitos" og andre vanlige vinterfelger. ikke levert på noen audi fra fabrikk. men ligner mye på org s4 b5 ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det bare er meg, men har ikke disse vært vanlig på A3, især Sportback?

S4 B5 felgen er vel den Avus saken med mer markante kanter og 6 armer?

 

2521844493_4ff7074f1c.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo det er jo den orginale s4 b5 felgen det der. ligner jo litt med de "gropene" inn på alle eikene. 99% sikker på at disse aldri har vært levert org på noe, heller da ikke a3. men det er sykt mange biler med de.

 

er vel audi's inox ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står vel delenr på de om det er original-felger? Har et sett slike stående i boden selv, 18" tror jeg. Om jeg husker rett hadde de stått på en S3 originalt før de kom til meg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mr. Diesen: nei det tror jeg du har rett i, men at de har vært skodd endel hos Møllers hjulleverandør som ettermarkedsløsning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne ble levert av Møller som et billigere alternativ til originale felger. Helt OK kvalitet, og man kan bruke originale hjulbolter.

Ble kalt Model S når den var for salg. Men ingen original felg i den forstand at den er produsert for Audi med VAG-delenummer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ei jeg jobber med har slike på A3'n iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Levert på mange audier bl.a a4 som en tilbehørsfelg og billigt alternativ som det er nevnt over her. Hadde slike på vinter på min 04mod a4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.