bagasjeroms åpner passat 3bg

Anbefalte innlegg

heisann!

Jeg får bare åpna bakluka mi med nøkkel eller bryteren i førerdøra. knappen på selve bakluka funker ikke lenger.

Har noen vært borti dette? Er det en smal sak?

Øyvind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er antagelig en svært enkel løsning...det er bare å bytte bryteren i døra. Jeg har akkurat gjort dette på min etter at den begynte å jukse, for deretter å slutte å virke i det hele tatt.

Husker ikke prisen i farten, men det er ikke all verden. Litt kronglete å komme til, men det ordner seg. Husk å være litt forsiktig, det er tynn plast i denne bryteren og den tåler ikke all verden...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei.. da får vi prøve ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er antagelig en svært enkel løsning...det er bare å bytte bryteren i døra. Jeg har akkurat gjort dette på min etter at den begynte å jukse, for deretter å slutte å virke i det hele tatt.

Husker ikke prisen i farten, men det er ikke all verden. Litt kronglete å komme til, men det ordner seg. Husk å være litt forsiktig, det er tynn plast i denne bryteren og den tåler ikke all verden...

Låner tråden litt.. :)

Har samme problemet med at baklukehåndtaket ikke alltid virker. Er koblingen gjennom bryteren i døra direkte til håndtaket bak?

Hadde tenkt å bytte håndtaket bak, men hvis dette stemmer så er jeg glad jeg ikke har gjort det enda.. Hehe.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problemet med at baklukehåndtaket ikke alltid virker. Er koblingen gjennom bryteren i døra direkte til håndtaket bak?

Hadde tenkt å bytte håndtaket bak, men hvis dette stemmer så er jeg glad jeg ikke har gjort det enda.. Hehe.. :)

Hadde av og til problem jeg også med baklukeåpneren.

Det viste seg at det bare treghet i selve åpningshåndtaket, slik at det ikke gikk helt ut igjen etter å ha trykket det inn.

Dermed ble microbryteren stående inntrykt, og åpneren fikk jo da ikke nytt signal fra bryteren neste gang jeg trykket inn åpningshåndtaket.

Løsningen ble demontering, rengjøring, smøring og remontering igjen. Alt har fungert prikkfritt etterpå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på hva du tenker på her, men microbryteren sitter på innsiden av selve håndtaket og festet med plastklips (trykkes inn på selve håndtaket).

Det forøvrig en oppgradering på denne delen i forhold til den originale på min, antagelig en nødvendig forbedring.

Problemet på min var microbryteren. Det var kommet vann og dritt inn som gjorde at kontaktflatene var ødelagte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.