#1 Skrevet April 15, 2010 Har limt bakspoiler på Golfen i dag. Brukte originalt monteringssett, og der står et at man ikke skal kjøre på 24 timer. Men kan jeg kjøre i morgen tidlig? Da har bilen stått i 14-15 timer med jevnt/forsiktig press. Kun 10 minutters tur i 40 km/t... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2010 kommer fryktelig mye ann på varmen i lufta. jo varmere jo fortere tørker det. er det kaldt. så tar det lang tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2010 Tar sykkelen i dag jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2010 limt bakspoiler? Er den kun limet? Spoileren på min bil sitter i tilleg fast med noe plastpropper av noe slag ned i bagasjen. Men mulig kun lim holder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2010 Jeg hadde samme problem i fjord. Da var det kaldt og regnet men kjørte etter 10 timer og spoileren sitter ennå Med 14-15 timer burde du være rimelig sikker. Bare ikke prøv noe toppfart på bilen eller lignende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...