#1 Skrevet April 15, 2010 Da er det snart tid for apriltreff. Vi satses på å samles søndag 25. april ca. kl 16:00 på Gråmyra som vanlig. Og nå som våren begynner å ta tak rundt omkring håper jeg har folk har lagt om til sommerfelger, fått vasket og polert bilen, og ønsker å vise den frem for oss andre i lokallaget. Men selv om du ikke har rukket å ordne alt denne enda, er du forsatt hjertelig velkommen ; MVH Ottar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2010 Høres bra ut Ottar Håper været klarner til da Stiller no jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2010 Jeg kommer og muligens broren også. Satse på at været i Trøndelag holder. Kjørte sørover med sommerdekk i dag og det var passe spennstig enkelte plasser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2010 Jeg tar vel med meg bilen å tar turen nordover jeg også OBS OBS. Lasse ta med VAG-COM kabel å PC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2010 kommer jeg og:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2010 Var jo ett hyggelig treff dette, og været holdt seg jo fint. Legger ut noen bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...