#1 Skrevet April 16, 2010 Jeg kjøpte en bruktbil for noen måneder siden, men på sommerfelgene så var dekslene på alle dekkene stjålet. Vil jo nå ha nye deksler, men vet ikke om de felgene jeg har fått med er orginale Audi felger eller noe annet uorginale greier. Legger ved noen bilder, så hvis noen kjenner igjen felgen eller noen av nummerene inne i felgen, så hyl ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2010 Heisann. Hadde de vært orginale hadde det vært stemplet Audi inni dem. Dette er noe replicafelger. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2010 Ja det var det jeg også trodde det ville være. Da blir det nok litt værre å finne deksel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2010 Ta med en på Møller, så kan du prøve et originaldeksel. De koster ikke så mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2010 Ja, jeg får prøve det. De blir like glad i meg hver gang jeg ringer og bestiller varer og ber dem sende varene til jobben min. Jeg jobber på bmw og kjører Audi :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2010 Fant noen felger på finn.no som var skummelt like. Da burde det ikke være noe problem for Møller å finne riktig. Takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...