Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en bruktbil for noen måneder siden, men på sommerfelgene så var dekslene på alle dekkene stjålet. Vil jo nå ha nye deksler, men vet ikke om de felgene jeg har fått med er orginale Audi felger eller noe annet uorginale greier. Legger ved noen bilder, så hvis noen kjenner igjen felgen eller noen av nummerene inne i felgen, så hyl ut :D

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann. Hadde de vært orginale hadde det vært stemplet Audi inni dem. Dette er noe replicafelger.

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var det jeg også trodde det ville være. Da blir det nok litt værre å finne deksel :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med en på Møller, så kan du prøve et originaldeksel. De koster ikke så mye. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg får prøve det. De blir like glad i meg hver gang jeg ringer og bestiller varer og ber dem sende varene til jobben min. Jeg jobber på bmw og kjører Audi :D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant noen felger på finn.no som var skummelt like. Da burde det ikke være noe problem for Møller å finne riktig. Takk for hjelpen :)

05.jpg

06.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.