#1 Skrevet Februar 3, 2005 Forsikringsselskapet krever at det MÅ være alarm får å få godkjent Audi cabriolet (1992).. Det er snakk om Vesta..! Greit nok det, alarm er kurrant uansett.. Men hvilken alarm skal jeg sette i, noen tips? Har ikke tenkt å bruke så alt for mye spenn... har ikke peiling på hva det kommer på i pris heller! Det er vel også best å la et verksted montere? Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2005 Forsikringsselskapet krever at det MÅ være alarm får å få godkjent Audi cabriolet (1992).. Det er snakk om Vesta..! Greit nok det, alarm er kurrant uansett.. Men hvilken alarm skal jeg sette i, noen tips? Har ikke tenkt å bruke så alt for mye spenn... har ikke peiling på hva det kommer på i pris heller! Det er vel også best å la et verksted montere? Takker! Jeg har god erfaring med DEFA alarm i alle fall. Nå skal det nevnes at jeg ikke har prøvd noen andre da så... Monteringen er ikke noen heksekunst å få til, men vær klar over at forsikringsselskapet kan kreve å se papirer stemplet av en godkjent installatør som bevis på at monteringen er gjort forskriftsmessig. Om bilen din har alarm i det du kjøper den er det ikke alltid slike papirer følger med, men jeg har aldri hatt problemer med forsikringsselskapet når jeg har fortalt at bilen jeg skal forsikre allerede har alarm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2005 Jeg ville valgt DEFA. Har hatt det på to biler nå, og er fornøyd. Har tidligere hatt "Carguard"?, og noen andre ukjente merker som jeg ikke husker navnet på, og hatt en del problemer med feilalarmer, startsperre som ikke går av selv om alarmen er av osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2005 Hadde Enforcer alarm på 100'en. Meget fornøyd med den. Ikke noe feilalarmer og tull med den. Bra funksjoner hadde den også. Midlertidig deaktivering og "helt" deaktivert. Ofte brukt av meg, begge funksjonene. Nå vet ikke jeg men, jeg regner med at det er slik på DEFA-alarmer også... (håper jeg) Jeg blir og velge "full DEFA-pakke". Den som i tillegg til alarmen inkluderer motorvarmer, kupévifte, batterilader og timer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...