Anbefalte innlegg

Noen som kan skaffe /tipse om dekk til en vettug pris? HASTER! jeg har punktert...: bh :

 

285/30-21 er ønskelig, men viser seg å være UMULIG og DYRT.

 

295/30-21 er et godt alternativ.

 

Dekkonline.com hadde ikke på lager, og jeg kan ikke vente en mnd...:)

 

PS: "mafia"-a8`n er nå til salgs på finn.no LØP OG KJØP! (med nye dekk: smil :: smil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan skaffe /tipse om dekk til en vettug pris? HASTER! jeg har punktert...: bh :

 

285/30-21 er ønskelig, men viser seg å være UMULIG og DYRT.

 

295/30-21 er et godt alternativ.

 

Dekkonline.com hadde ikke på lager, og jeg kan ikke vente en mnd...:)

 

PS: "mafia"-a8`n er nå til salgs på finn.no LØP OG KJØP! (med nye dekk: smil :: smil :)

 

På denne siden ser du i hvertfall noen leverandører av de ulike dimensjonene:

 

http://www.reifentiefpreis.de/Sommer-Reifen/21-Zoll/295-30-R21/

 

Men er nok ikke hyllevare hos så mange dekkfirmaer i Norge dette. Utfra prisene her synes det rart at 285 skal være dyrere enn 295.

 

Jeg har 4 Michelin PS2 255/30 21 dekk liggende, noe som forsåvidt er riktig dim til A8'en, men det blir litt strekt på 10,5x21 (se bilde, her på 10,5 toms felg) og det er jo litt unødvendig når det er plass til rettere dekksider. 295/25 er forævrig også et alternativ, men er sikkert også bestillingsvare.

DSC00104_40.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.