Chroma speil kåper A4/passat/golf

Anbefalte innlegg

Noen her som har montert chroma speil kåper på A4/passat/golf? Er dette enkelt og montere og er det bra passform på disse du får kjøpt. slik at de ikke buler og spriker i kantene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke montert selv men var å så på en A6 2.7TQ som hadde slike. De hadde sikkert vært fine når de var nye, men etter et år eller to så det helt j..... ut. Det hadde begynt å boble under chromen. Levetiden er tydeligvis kort, men det finnes sikkert flere leverandører...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

inpro sine hele speildeksler er av denne typen som ådne beskriver... disse er lagd i plast og har bare blitt forcromet etterpå. dermed ligger det en liten hinne på utsiden som er crom. en liten stein som lager en bittelite hull så er det gjordt. Nesten gang det regner så kommer det vann under cromen og boblene kommer med en gang.... kjøp heller cromkapper etter som disse skal ha lengre leve tid....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte akkurat i frå norsk bildele senter fekk dei for et par veker siden men ha ikkje tenkt å ha dei på før til våren, men skal prøve å ta nokon bilder..... :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde InPro sine chroma speilhus på A6`n, og på de ble det bobler etter ca.1år, og det er for dårlig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det på a4'en min, hatt det i nesten 2 år no. Ser no ut som nye enda. Legger ved bilder:

DSC00018.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kamei kromkapper på min.. har vel sittet på i et par år iallefall... De er like fine...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører med speilkapper på min A6 oxo. Kjørte med samme type på Passaten jeg hadde før, i 4 år, og de var fremdeles helt strøkne da jeg solgte bilen. Valget mellom Inpro side eller de fra Kamei var derfor ikke vanskelig. Hvorfor kjøpe noe annet enn det du har testet i 4 år og er fornøyd med. Jeg har dessuten hørt at Inpro sine er av dårlig kvalitet, og det tviler jeg ikke på etter å ha sett en del lurvete utgaver.

 

Men...kamei sine dekker ikke HELE speilhuset da, det gjør jo Inpro sine, idet du der bytter hele huset ikke bare klistrer chrome utenpå. Med andre ord vil du se chrome speilkappe da du sitter inni bilen, det vil du ikke med Kamei sine. Har kanskje litt å si ift. hvilken farge du har på bilen. Jeg har sølv, og da er det ikke store forskjellen.....

 

Mvh

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.