#1 Skrevet April 16, 2010 I mangel på offtopic-forum, må jeg gratulere sjefen med 30-års dagen i dag her! Håper du får en fin dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2010 Slenger meg på her. Gratulerer med dagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2010 Gratulere me dagen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2010 gratulerer med dagen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2010 Får gratluere deg så mye med den store dagen her også. Feir med måte. Husk du skal være kjørbar på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2010 Grattis med dagen Andreas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2010 Gratulerer med dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 16, 2010 Gratulerer med dagen Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 16, 2010 Selv om jeg ikke er vestfoldin får jeg ta meg til rette og gratulere navnebroren min med dagen (og den definitive inntredenen i det voksne liv. Kun 10 år igjen til 40 årskrisa:D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 16, 2010 Litt seint ute her nå, men bedre sent enn aldri. Gratulerer med dagen Andreas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 18, 2010 Litt seint ute jeg også.. Men.. Grattis med dagen Andreas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...