#1 Skrevet April 16, 2010 Er det noen som veit hvor langt eksosanlegget på en S4 C4 er fra katalysatoren og ut? Eventuelt om noen hadde giddet å måle de? Skal reise et stykke og hente dette og lurer på om jeg får plass i bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2010 Tar du med etpar søplesekker e.l. får du det uansett inn i en avant med baksetene slått ned, men skjøten (etter kat'ene) er vel omtrent under bakdelen av brekket. Det er rimelig tungt, så polstre godt så du ikke ødelegger noe! endel av anleggene er i tillegg skjøtet mellom midtre og bakre potte, min er ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2010 I værste fall får du vel plass under bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2010 Tar du med etpar søplesekker e.l. får du det uansett inn i en avant med baksetene slått ned, men skjøten (etter kat'ene) er vel omtrent under bakdelen av brekket. Det er rimelig tungt, så polstre godt så du ikke ødelegger noe!endel av anleggene er i tillegg skjøtet mellom midtre og bakre potte, min er ikke.. Okei, så det går fint inn i S4en altså. Men jeg har egentlig litt lite lyst til å frakte det med S4en, nettopp fordi det er så tungt. Derfor har jeg fått lånt meg en Caddy, men lurer på om den er lang nok til eksosanlegget.. I værste fall får du vel plass under bilen Hehe, at jeg ikke tenkte på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2010 ca 240cm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2010 ca 240cm Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...