#1 Skrevet April 17, 2010 Ja jeg er litt uvitende men alle kan ikke være audi-leksikoner Lurte bare på hvor mange liter olje det går på 2,3-10v motoren min, da jeg må skifte olja pluss at jeg har fått en satans skrikelyd på en av de høyre hjulene mine, som jeg mistenker er bremsene mine, lyden blir høyere når jeg svinger til høyre .... noen som har en tanke ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2010 Mellom 4,5 og 5l en plass mener jeg å huske... Skrikelyden aner jeg ikke hva er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2010 4.5 liter med filter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2010 pluss at jeg har fått en satans skrikelyd på en av de høyre hjulene mine, som jeg mistenker er bremsene mine, lyden blir høyere når jeg svinger til høyre .... noen som har en tanke ? Skrikelyden kan være en liten stein som har kilt seg fast mellom bremseskiven og skjoldet som som ligger bakom. Har vært ute for dette noen ganger, og skrikelyden er utrolig intens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2010 fant ut hva det var, bremseskjoldet hadde bøyd seg intil skiva... takk for info !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...