Fjerne vond lukt fra skinnseter

Anbefalte innlegg

Hallo godtfolk!

 

Jeg har en A6 allroad 2007 med skinnseter som nå lukter harsk avføring etter at en handicappet gutt satt på med meg. Hvordan fjerner jeg denne lukten? Må jeg skifte setet? Og hvor mye vil dette evt. koste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd med ione rens av kupè og skinn rens? Hva skjedde med å putte en person sølete med avførig inn i bilen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve! Hvor får man kjøpt det?

 

Haha, nja.. Var Ikke sølete med avføring. Er bare lukt som har smittet over..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror rett og slett du må få renset alt som er, og så få satt bilen på ozonbehandling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes dyrt ut. Hvor fikser man slikt? Bor på Hadeland, nær Oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste bilshine bedrifter har sånnt.. er ikke så dyrt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt :) Dette er første bilen min og gidder ikke at den skal stinke gammal bæsj xD

 

Da blir det nok å finne noe slikt på mandag. Noen preferanser for hvor jeg bør dra? Noen bedre enn andre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faremomentet er dersom noe av sølet har trukket gjennom skinnet og ned i selve setepolstringen, da begynner det å bli komplisert å få vekk lukten. Sjekk med et bilpleiefirma som driver litt mer seriøst med innvendig rens enn støvsuger og sprayflaske, de har trolig en formening om hva som kan gjøres. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo sende en PM til Bernhard Brynildsen i Moss, han vet nok råd vil jeg tro...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips! Sendte en PM til ham nettopp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen står til rens hos Strømmen Bilpleie nå. Blir den ikke bra nå bytter jeg setet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jaggu ble det nytt sete!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.