#1 Skrevet April 17, 2010 Stygg stygg ulykke i Rælingstunellen! Må ha vært MYE fart inni bildet her... http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5075671.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2010 Er det en cab? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2010 Sovnet han? Må jo ha skjedd no teknisk galt med bilen om ikke... ellers er det bra jobba å dra ut der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2010 Er det i svingen ned mot fotoboksene? Kan jo være han bremsa hardt og mista kontroll ellerno.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2010 Er nok en audi cab ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2010 Ja, cab og taking er en veldig uheldig kombo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2010 Synd uansett at sånnt skjer! Men fortsatt bra gjort å dra ut om det ikke var no teknisk feil.. selv om han hadde 200kmt inn i "svingen" der, og bremset hardt syntes nå jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2010 Det er oppover for informasjon. Fra lillestrøm mot Lørenskog. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2010 – Vi har varslet ulykkesgruppa til Statens vegvesen som er på vei til stedet, tunnelen er også stengt i retning Lillestrøm og det kommer den til å være en stund framover, sier Skaftnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 17, 2010 Selv om det alltid er tragisk med slike ulykker, så mener jeg at det er bra at vedkommende ikke fikk med seg noen andre i dragsuget. Dessverre fører slik uansvarlg kjøring både til farlige situasjoner og at liv og helse blir ødelagt, for ikke å snakke om dyrere bilforsikringer. Problemet er nok at de tenker at det ikke skjer dem, det er dog før det har skjedd en ulykke og knapt nok det. Skremmende hvor mange som gir pur f.. i fartsgrenser og tror man kan kjøre gris. (Jeg snakker da ikke om 10 -20 km for fort). Uansett er det ikke medtrafikantene de tenker på i slike situasjoner. Opplevde selv å bli påkjørt av en som mistet kontrollen over bilen sin. Jeg skulle inn på forkjørsveg og hadde vikeplikt. Det kom biler både ovenfra og nedenfra, og når jeg skulle kikke etter biler ovenfra så kom det selvfølgelig en tulling i høy hastighet. Jeg rakk bare å si til medpassasjeren at nå smeller det før vedkommende hadde truffet bilen. Beregninger fra politiet viste at vedkommende hadde en satighet på minimum 100 km/t i 50 sonen. Heldigvis hadde jeg en bil som tåler litt for eneste skadene på bilen jeg kjørte (lånte faren min sin A4 siden jeg skulle hente endeledd til min A4 dagen etterpå) var en rød lakkflekk fra bilen vedkommende kjørte. Ikke et eneste merke i fangeren eller andre steder, til tross for at han traff bakparten ganske heftig. Begge dørene på førersiden til Volvoen var trykket inn og den var absolutt ikke i kjørbar stand. Bilen bak som var en Mitsubishien ble totalvrak til tross for at han traff bakparten min først. Volvoen ble bare løftet av fangeren så var Audien utrolig like hel. (Det ble tatt full kontoll av Audien for å forsikre oss om at den ikke avr rammeskjev i etterkant). For de i Mitsubishien bak var det værre med da de fikk bilen sin totalvraket, sjåføren endte på sykehus med nakkesleng og ryggsmerter. Hadde han dog truffet bare litt lenger opp så hadde han nok truffet lillejenta som var stroppet fast i barnesetet rett bak meg. Men hadde han truffet bare 2-3 cm lenger ned hadde han nok tatt livet av sjåføren i Mitsubishien. Så av dette lærte jeg ihvertfall grundig at når man kjøper bil så er sikkerhet pri. nr. 1, kunne fort vært annerledes hvis jeg hadde fremdeles hatt Nexian som jeg skrotet året i forvegen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 17, 2010 det trenger ikke nødvengdigvis være veldig stor fart det er snakk om her. det har blitt tatt opp flere ganger at veikantene her inne er for store og treffer man dem i 100+ km/t kan det gå veldig galt. jeg synes det uansett er synd at personen mistet livet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 17, 2010 Synes det er skuffendes at det de fokuserer på under første bilde er at bilen er totalvrak!!! er Tros alt en som har død, selv om det kan være hans skyld er det en tragisk hendelse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 17, 2010 denne her har jeg fått noen telefoner om i dag. nettopp fått bilen på veien så folk har ringt i hele dag for å høre om det var meg. kan jo se ut som en s4 hvis man ikke har så god greie på det. bilen hadde truffet rett i veggen på ei lomme som er i tunnelen. det så ikke veldig pent ut. treff ganske så rett på så det ut til triste greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 17, 2010 80 cab med V6 var det........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 18, 2010 Stygg stygg ulykke i Rælingstunellen!Må ha vært MYE fart inni bildet her... http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5075671.ece Når man klarer å legge bilen på taket på vei oppover i Rælingstunnelen, så jobber man hardt. Selv med 200+ hk klarer man ikke få så farlig stor fart opp den såpass rette tunnelen der, så her har noen dratt av veien uten at det har noe med høy fart å gjøre. Synd dette, uansett årsak. Det som også er synd er at nå kommer myndighetene til å sette opp fotoboks opp tunnelen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 18, 2010 Når man klarer å legge bilen på taket på vei oppover i Rælingstunnelen, så jobber man hardt. Selv med 200+ hk klarer man ikke få så farlig stor fart opp den såpass rette tunnelen der, så her har noen dratt av veien uten at det har noe med høy fart å gjøre. Synd dette, uansett årsak. Det som også er synd er at nå kommer myndighetene til å sette opp fotoboks opp tunnelen også. dette har skjedd nedover. sjåfør var 22 år gamle Christoffer Berger. en kompis av meg som kjente han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 18, 2010 (endret) Dette er som Lars skriver i retning lillestrøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 18, 2010 Knut-Erik: Da det har kommet ut et navn på sjåfør mener jeg at man skal la slike ting ligge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 18, 2010 Ser den;) Tor Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...