Anbefalte innlegg

heisann

noen som har vært borti noen standardfeil på elvindu på c4? har en 92 avant med elvindu kun fram, som kutter innimellom, virker som tilførselen av strøm kommer bort, for ingen av rutene fungere, verken fra fører eller passasjerdør.

Noen som har vært borti?

Mvh Andreas.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk etter ledningsbrudd i gummigjennomføringen mellom dør/kaross. Evt. kan det jo være noe med vindusreleet (sitter bak dekslet nede på venstre A-stolpe).

Du sier at det kutter innimellom, dvs. at de kommer og går? I såfall hørest det mest ut som ledningsbrudd/dårlig kontakt et sted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kommer og går ja, virker stort sett når jeg akkurat starter opp, men hvis jeg skal lukke det etter f.eks 10 min så er det dødt, men skal sjekke releet å kablene i døra.

Takk for rask hjelp.

Mvh Andreas.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser du at lyset i bryteren på passasjerdøren kutter når du trykker inn knappen? isåfall har jeg samme feil, tror det er ledningsbrudd ja, for det hjelper som oftest å åpne og lukke døren igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det har jeg ikke tenkt over, men det kan godt være ja.

Skal sjekke litt mer etterhvert her...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den feilen kan også ligge i komfort-releet, så sjekk det også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.