Anbefalte innlegg

Hvordan justerer man fjærene bak på KW, er jo separat fjær og demper bak på Golf IV. Må man av med fjær for å justere høyden, noen som vet hvordan man går fram?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart om ingen vet dette??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer an på hvor mye "trykk" det er på fjærene.

Er tilsvarende som på min Scirocco bak. Der er det enklest og kjappest å skru løs fjær/demper og så justere. Du justerer ved å skru på den svarte saken over fjæren. På noen sett sitter den nede på bærearmen, på andre oppe sånn som på mine H&R Ultra-Lows

ultralows012.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare å sette bilen på bukk og skru i vei det?

Har separat fjær og demper selv på A4'n, og det eneste der er at jeg må holde igjen ene delen av justeringsmekanikken med en diger umbraconøkkel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke bare å sette bilen på bukk å justere, er ikke sjangs å klare skru i det hele tatt. Er for mye spenn på fjærene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke bare å sette bilen på bukk å justere, er ikke sjangs å klare skru i det hele tatt. Er for mye spenn på fjærene.

Skru av dempern i bunn så hele bakstillinga vipper ned..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er uansett MYE raskere å bare løsne den ene skruen ute ved bremseskiva enn å knote med justeringsverktøy inni der.

Husk bare å ta av justeringsarmen (venstre side bak) til Xenon hvis du har det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er uansett MYE raskere å bare løsne den ene skruen ute ved bremseskiva enn å knote med justeringsverktøy inni der.

Husk bare å ta av justeringsarmen (venstre side bak) til Xenon hvis du har det.

Ute ved bremseskiva?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bak bremseskiva, ute ved bremseskiva sett innenfra. Nederst på navet. Kall det hva du vil, er ikke mange skruer å velge mellom bak der....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bak bremseskiva, ute ved bremseskiva sett innenfra. Nederst på navet. Kall det hva du vil, er ikke mange skruer å velge mellom bak der....

Altså den som sitter i bunnen av dempern ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk å sette en garasjejekk under den før du skrur ut skruen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er vel 5'er Golfen du hadde?? Justeringa sitter i bunn på min 4'er hvertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.