#1 Skrevet April 17, 2010 Noen som har ett sånn diagram til hjernen? Både Til motor, og til sikrings/rele bokser. Hadde vore kjekt å hatt "pinout" diagram til sikrings/rele boksene og, skal koble ein 2.3l Vr5 motor i ein Golf 2, og da blir det klipp å lim, men trenger å vete dette! Eller om noen har tips om hvor eg kan finne dette! Når eg leser koblings skjemane (ETKA) står det bare punktene (A104 Positive connection -2- (15), in dash panel wiring harness foreksempel) , så sliter litt med å vete hva punkta er til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2010 Ingen så kan få tak i?? Eller vet hvor jeg kan få tak i?:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2010 Løye ingen vett om noe altså! Føle det ligge masse andre pinout diagrammer på forumet! Folk late nå, eller finne dere bare ikkje? Vist du kan få tak i skikkeligt er eg villige til å betale ein liten slant for det og eg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2010 se så motor.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2010 TUSEN takk, der blei du helten min!:tilber::tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...