#1 Skrevet April 17, 2010 Skal fjerne varselet for naboen min, men finner ikkje riktig kode som eg skal bruke. Er det nokon som har denne på Passat 06. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2010 Skal fjerne varselet for naboen min, men finner ikkje riktig kode som eg skal bruke. Er det nokon som har denne på Passat 06. se på kodings verdien på instrumentet ditt.. kanal 17. la oss si at den er 07105 Da er uten setebelte varsel 05105... man trekker fra 2 på det tallet som er nr 4 fra høyre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2010 suverent, kor har du funnet dette eller har du det berre i hue:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2010 suverent, kor har du funnet dette eller har du det berre i hue:) Den hadde jeg i hode for 3c er lik der som min egen bil;) men man finner det meste på http://www.openobd.org 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2010 Oki dok var inn på openobd og så etter men fant ikkje. Auga ein blir blind på først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...