#1 Skrevet April 17, 2010 Er det noen som vet hvor man kan finne oversikt over ledningsnettet til en c4 s4 og s6. tenker da på bla kabler til el stoler, samt kabler til bremselys og det som er på pedalsettet, står 2 el 3 kontakter på pedalfestet.. er det noen som har litt peiling på dette, så tar jeg imot hjelp med STOR takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2010 Lurt å skrive bosted i profilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2010 http://www.sjmautotechnik.com/ Her ligger jo noe, men mulig det er bare motornettet. Er litt usikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2010 okei, fixa profiln no må vel kjøpe der?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2010 http://www.amazon.com/Including-quattro-Repair-DVD-ROM-Windows/dp/0837612543/ref=sr_1_4?ie=UTF8&s=books&qid=1271544029&sr=8-4 Bestiller du denne for $94, har du alt du trenger av momenter, anvisninger, testprosedyrer og ikke minst skjemaer! Et must for alle S4/6-eiere! Anbefales! *** (Du finner den vel på siden til Scott også, og blauparts.com har i hvertfall alltid hatt den før!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2010 herved bestillt, takk for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18, 2010 herved bestillt, takk for tips Bra det ordnet seg, da du desverre bor for langt unna til å få se i Bentley boka mi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 18, 2010 hehe, ja d er jo en bit vei imellom så det er en detaljert bok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2010 hehe, ja d er jo en bit vei imellom så det er en detaljert bok? Nei, det er 3 detaljerte bøker om C4 men dekker kun de motorene som ble levert i USA, dvs at de mangler diesel og de små bensinmotorene. Hver bok er tykk som en murstein. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 19, 2010 Kommer bare på CD nå, men selve bøkene blir omsatt her&der innimellom. Tror prostreetonline.com var det siste stedet jeg så dem. Jeg bare printer ut de sidene jeg trenger, så kan jeg notere og grise de til så mye jeg vil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 19, 2010 Kommer bare på CD nå, men selve bøkene blir omsatt her&der innimellom. Tror prostreetonline.com var det siste stedet jeg så dem.Jeg bare printer ut de sidene jeg trenger, så kan jeg notere og grise de til så mye jeg vil! Automobilia i Oslo skaffer muligens fortsatt disse fra et eller annet støvete lager. Hvorfor vil du notere og grise, har du ikke hansker når du skrur og derav holder deg ren:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 19, 2010 jeg fikk kopiert komplett koblingsskjema til C4 S4 på Valdres Auto...for den nette summen av 0.- kroner!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 20, 2010 http://www.amazon.com/Including-quattro-Repair-DVD-ROM-Windows/dp/0837612543/ref=sr_1_4?ie=UTF8&s=books&qid=1271544029&sr=8-4Bestiller du denne for $94, har du alt du trenger av momenter, anvisninger, testprosedyrer og ikke minst skjemaer! Et must for alle S4/6-eiere! Anbefales! *** (Du finner den vel på siden til Scott også, og blauparts.com har i hvertfall alltid hatt den før!) Dekker denne også 4,2 V8 i S4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...