Anbefalte innlegg

I helvete!!

Og du gikk derfra uten skader??

Hva skjedde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike, den fikk seg en karamell! Gikk bra med deg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde englevakt. Skramme her og der, vondt overalt egentlig, men ingen brudd heldigvis! Fikk dra hjem etter 6 timer på observasjonsposten på SiV.

Vet egentlig ikke hva som skjedde. Husker bare glimt av hele greia :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt det gikk bra da!

Du husker ingenting, men må ha vært vitner..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ille ut ja, var det et hjul som løsna eller så bare sånn ut i fra bildene.

Håper alt går bra med deg og at det ikke ble noen personskader.

Edit: Ser nå at hele spindelen har fulgt med felgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der så ikke noe pen ut !! Ser nesten ut som det har vært flere involvert med den smellen du har bak der ... Jammen godt det har gått bra med deg !!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var heldigvis ingen andre biler, og var alene i bilen. Første bil kom noen minutter etter at jeg kjørte ut. Verken ambulansen, brannvesenet eller politiet skjønte bæret av at jeg klarte å komme meg ut av bilen på egenhånd etter ulykken.

Det som gikk inn på meg mest var at herr onkel ikke spurte om hvordan det går med meg, men sa bare "Få førekortet ditt. Det er nå beslaglagt."

Vet ikke om det er lov å navngi politimenn, men han idioten burde ikke få lov til å jobbe med mennesker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Misforstå meg rett nå, men det vil virke rimelig suspekt og ha klart det der mutters alene...og når det ikke finnes vitner..

Dermed blir DU mistenkeliggjort av politiet, er nok ganse rutine...men han kunne sikkert vært litt mer følsom ja!

Du er ikke syk da, tenker epilepsi, narkolepsi eller no sånt som kan få en person til og slokne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Ja, kan virke som om jeg var drita eller no, men hadde ikke drukket heller, og har ingen sykdommer. Fullt mulig jeg sloknet, for jeg husker bare at jeg så lyktestolpa foran meg og pløya den rett ned og gikk rundt noen ganger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir jo bare spekulasjoner, men du har ikke glemt å etterstramme hjulboltene etter du la om til sommerhjul? Den felgen ser tvilsomt hel ut til å ha blitt dratt av i smellen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et bil kan erstattes, et liv kan ikke..Glad det gikk bra med deg, men såklart synd det med bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir jo bare spekulasjoner, men du har ikke glemt å etterstramme hjulboltene etter du la om til sommerhjul? Den felgen ser tvilsomt hel ut til å ha blitt dratt av i smellen.

skimter jeg en rød calipper inne i hjulet der ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aiai... Så dumt med den fine bilen! :(

men enda godt det bare var materielle skader da.

Selv om det der må være et surt tap...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er vel rimelig glad dette skjedde med A3'n og ikke i en eldre bil. Spørs om du hadde klart deg like bra hvis dette hadde vært en bil uten like mye sikkerhetsutstyr.

Men som nevnt over her flere ganger så kan en bil erstattes men ikke du. Bra du fortsatt er blant oss:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å skrive på nytt igår, men da gikk det ikke ann å komme inn på forumet lenger. Men ser jo en caliper og restene etter et fjærbein, så hjulet ble vel revet av i smellen ja;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.