Anbefalte innlegg

Japanerne gjør dette med vilje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å herre min skaper...........kan umulig være lurt å kjøre slikt langs veien. : eek : Her snakker vi camber : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AWESOME :D

Eller bare beint fram idiotisk. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er jo gammelt nytt. Det beste er den stilen der blandet med bosozuko.:P

Fabian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bosozuko eller hva pokker det heter er jo nesten enda verre. Men mange av de kjører med felger jeg kunne drept for.......masse råe breie sjeldne felger !!!! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det der bilen til KRB? Vertfall den som dukka opp her..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den siste der er jo KRBs Audi s1 pikes peak replica og så langt fra bosozuko som man kan komme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alikevel er det skummelt mye likhetstrekk i ombyggingen :) Karosserimessig altså.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JA, det står jo "Bosozuko Audi . . .. .. NOT!!" i tittelen.. men første øyekast var kanskje skremmende likt ja, og noen ville nok tolket det som "samma greia" ut i fra kun ett par av bildene.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da måtte man jo søke, og noe av det første som dukket opp på skjermen var dette:

http://ekhatch.wordpress.com/2008/08/08/bosozuko-audi/

Ghaaaaa!!!!!! Bildene på netthinnen går ikke vekk!!! :P

Æ're muli'??? : klø :

Det var Bjørn Eirik sin kommentar jeg kommenterte.. Jeg klarte fint å se at det sto NOT! i tittelen..

JA, det står jo "Bosozuko Audi . . .. .. NOT!!" i tittelen.. men første øyekast var kanskje skremmende likt ja, og noen ville nok tolket det som "samma greia" ut i fra kun ett par av bildene.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var Bjørn Eirik sin kommentar jeg kommenterte.. Jeg klarte fint å se at det sto NOT! i tittelen..

Hehe.. Så jo det jeg også, jeg siktet igrunn mest til sammenligningen, for det var til forveksling litt vel likt dette her: :P

052951.jpg

Mistenker at KRB's går _noe_ bedre.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og at KRB s1 er noen hakk råere :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.