#1 Skrevet April 19, 2010 Lokallags møte Torsdag 6 mai McDonald`s Oasen kl 19:30 Siden det var en del det ikke passet for på onsdagene sist møte, prøver vi torsdag igjen. Jeg tar med skilt plater om noen skal ha det, 50 kr pr stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2010 Så lenge jeg ikke blir ringt ut på oppdrag, så skal jeg komme Skiltplatene du har, er det til de nye eller gamle skilt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2010 Så lenge jeg ikke blir ringt ut på oppdrag, så skal jeg komme Skiltplatene du har, er det til de nye eller gamle skilt? Har til begge typer skilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2010 har du klistermerker og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2010 har du klistermerker og? Ja skal ta med det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2010 Får sjå ka d blir te 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2010 Jeg prøver å komme. ( med nye felger ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2010 Er i Bergen frem til fredag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 5, 2010 Satser på og komme innom en liten tur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 6, 2010 Det var ett "smookin" treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 6, 2010 Det var ett "smookin" treff De ble noen sinte lange lakriser du la igjen utforbi oasen ja...he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 7, 2010 Var det bra oppmøte i går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 7, 2010 Ja en plass mellom 10 og 15 ivertfall. Tar seg opp nå ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...