#1 Skrevet April 19, 2010 Jeg har fått en mangel på EU kontroll på min 1992 Golf Mk1 Cab. Co er for høy, 3.70 på Tomgang. Motoren er en 2H 98 Hester med Digifant 2 Er det noen som har noen tips på hva som bør sjekkes ? Hvordan går jeg fram for å finne grunnen til dette ? Mvh Christopher. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2010 Jeg hadde for høy CO på bilen min. Ledningen på lambasonden hadde røket av. Jeg skjøtet den sammen igjen. Og grisekjørte skikkelig etterpå. COen var i orden på etterkontrollen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2010 Ev. fyll en skvett E85 på tanken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2010 Jeg har fått en mangel på EU kontroll på min 1992 Golf Mk1 Cab. Co er for høy, 3.70 på Tomgang. Motoren er en 2H 98 Hester med Digifant 2 Er det noen som har noen tips på hva som bør sjekkes ? Hvordan går jeg fram for å finne grunnen til dette ? Mvh Christopher. Noen feilkoder? Eller har ikke digifant feilkoder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2010 Noen feilkoder? Eller har ikke digifant feilkoder? Er ikke diagnoseplugg på denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2010 Ang, lambda.. Det er ikke lambda på denne, er hull i grenrøret, men det er plugget igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2010 da har du problemet ditt, for du skal nemlig ha lambda på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2010 da har du problemet ditt, for du skal nemlig ha lambda på den Vet du hvor på kabelnettet kabelen til lambda kommer fra på ledningsnettet ?? Christopher. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2010 det veit jeg desverre ikke. men originalt på min 1P syncro motor sitter pluggen ved coil. dette er dog på golf 2. men i basis samme motor, med 72KW og Digifant 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 23, 2010 Siden det er en 92-modell skal den ha lambdasensor; enkelt og greit. Det er bare noen ytterst få land som var trege med å innføre påbud om lambdasensor, brorparten av Europeiske land hadde påbud om lambdasensor og katalysator fra 1/1-89. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 24, 2010 Da fant jeg lambdaen hengende å dingle i ledingen, innsurra i alt mulig bak der, så da er vel problemet løst når jeg monterer denne igjen Får bare håpe den har overlevd. Takk for hjelpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 24, 2010 kan nok være at du må bytte den om den har hengt og slengt i vær og vind vil nok kansje merke en liten performance gain og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...