Anbefalte innlegg

Begynner og haste med sommerdekk nå, og har hørt rundt med diverse dekk sjapper men det er ingen som har denne dimensonen på lager. Kunne tidligst få dekk om 14 dager. Så de hadde flere i denne dimensjonen på dekkonline, men da tar også fort ei uke til 14 dager før jeg får dem : klø :

 

Noen som har eller vet hvor dem kan ha 195/45-14 på lager? evt hvilke andre dimensjoner kan jeg bruke på lav 2`er golf med 9x14 Rh cup felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smaleste som blir godkjent er 215/40-14 fra Conti. Ellers er det vel flere som lager 225/40-14

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smaleste som blir godkjent er 215/40-14 fra Conti. Ellers er det vel flere som lager 225/40-14

 

 

Okei..har ikke planer om og få dette i vongkorte med det første, er jo bare en billig bruksbil. Så godkjent eller ei har ikke så mye og si for min del. For 195/45-14 går jo på 9" felg med fint strekk :) Sitter slitte conti 215/40-14 dekk på felgene nå, så det første jeg gjorde var og forhøre meg om pris på dem. Men med en pris på godt over tusen lappen for dekket la jeg fort fra meg det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lav profil 14" er minst like dyrt som 16-17-18", Get used to it ;)

 

Er liksom ikke så mange som spør etter det

 

Er ikke noe fan av så smale dekk på disse felgene da du får mesteparten av strekken helt nede der dekket møter felgen, omtrent som en J sett når de ser på venstresiden av dekket. Passe strekk er mer "/"-formet eller "c"-formet IMHO

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.